• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • dfk

Hej Tinker, vilken mardrömsresa! Jag är också lite hispig med sådant att hålla reda på pass och annat viktigt. Sonen din måste ha känt sig skamsen.

Panzer, hihi häxor minsann!

Frulle, du försvann lika snabbt! Hur mår du, allt bra med dig och familjen?

Passion, då finns det hopp om våren trots allt!

• Cantaton

mittiprick, vad mysigt att dansa så Jag har faktiskt varit ute på promenad med en kompis. Sedan kom jag in och somnade... Vaknade av att hon skickade ett sms och sa att det blir mat om en halvtimma. Och det sms:et kom precis innan en person skulle komma och hämta grejer jag rensat ut. Så jag är såå glad att hon skickade det där sms:et. Hade inte varit kul att vakna av att en okänd människa plingar på dörren - i den förvirring som liksom hinner uppstå några sekunder innan man fattar att det faktiskt var dörrklockan, vem det kan vara, var grejerna är osv...

Och sen var det ju ännu trevligare att sms:et dessutom innebar att jag inte behöver laga mat ikväll

Så nu har jag gjort mig av med det stora skrivbordet mot en 500-lapp och en hel kasse med ramar mot en påse te och hembakade skorpor

• Cantaton

Grattis Vikariera i vad?

Panzerfaust skrev 2010-03-15 16:54:14 följande:
    Har precis fått ett jobb Ska vikariera på ett högstadium till sommarlovet börjar.
  • Panzerfaust
    Cantaton skrev 2010-03-15 18:07:03 följande:
    Grattis Vikariera i vad?
    Sv och Eng, inte mina ämnen men man får ta det som erbjuds, det kan ju bli skoj oavsett. En erfarenhet rikare blir jag tveklöst.
  • Cantaton

Absolut

Vilka ÄR dina ämnen?

Panzerfaust skrev 2010-03-15 18:09:42 följande:
    Sv och Eng, inte mina ämnen men man får ta det som erbjuds, det kan ju bli skoj oavsett. En erfarenhet rikare blir jag tveklöst.
  • Panzerfaust

Religion och Historia på gymnasienivå.

• Im yours

Thinker; Deras förlust, du hittar nått annat mycket bättre ställe att jobba på. Så det så ♥

Pantzer; Grattis till jobbet!

• passionsblomman

Grattis Panzer!
    Vart behövs en häxa? Jag kommer! *dammar av kvasten*

Liz, Diz har ju så full tupp hela tiden...Troll1 vet jag har lagt ner BT för vidare ärd i livet. Hon höll på att starta eget sist jag pratade med henne.

Lilla Bruden, hon har väl emigrerat, när nu snön fortsatte vräka ner trots hennes besvärjelser.

Mulle, vad fan, SÄG nåt nu då människa så jag får stillat min nyfikenhet! Vad GÖR du?

• Sonja68

Panzer: GRATTIS till jobbet! Åh, vad jag önskar att jag haft en lärare som du på högstadiet
    Religion, vet inte varför det inte precis var det första ämnet jag kopplade ihop med dig.
    Jag tyckte i alla fall att religion var jätteintressant

Canta: Grattis till biljetterna! Vilket flyt!

Tinker: säger som tant Liz, deras förlust. Det var nog inte tänkt att du skulle jobba där, något bättre, intressantare och mer stimulerande väntar runt hörnet på dig

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången