• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2010-03-12 22:08:33 följande:

Med vad??? Nyfiken så jag förgås Förresten, glömde skriva det förra gången, nästa gång nån säger nåt om storleken på er kropp tanter, titta bara lugnt på vederbörande och säg:-Jag är fet, du är ful, jag kan banta!
  • Soldemor

Lara C skrev 2010-03-13 00:07:51 följande:

Hej tanter.Hängde lite med er för ett år sedan när jag hette sommar2010 (och kvalade då in som tant). Nu är jag tillbaka på sajten och har läst lite i er tråd. Fattar att det är svårt att få en tantplats igen, men jag läser om er och vill hänga här.Dissa mig om ni vill, men jag kommer att följa er sporadiskt. Älskar passionsblommans inlägg och även andras....Tja, happas på att få en chans liksom....
    Varmt välkommen åter!
  • Sonja68

MulleFrulle!!! Tjohooo! Hur har du det?!
    Varför så tyst från dig, hänger du på Familjeliv, eller har du rent av ett RIKTIGT liv, utanför Cyberspace ?!

• Soldemor

Hej, Frulle! Vi har saknat dig, var ett tag sedan!

Prästen i söder har haft en intensiv helg! I lördags gjorde vi Malmö och Ikea osäkert, samt hittade en såå trevlig sport-outlet med halva, halva repriset på¨mycket kläder! Så där blev det ju en del handlat inför våren...solen och viss värme ger inspiration till det. Igår hade mina konfirmander ansvar för mässan och det gick så bra! De är kanonduktiga, blir riktigt rörd! På väg till Helsingborg, där vi skulle vara på kattklubbens årsmöte, tittade vi på ett hus vi kunde få hyra, men det var om möjligt ännu mera "off-civilisation", så vi avvaktar. Har äntligen fått namn och tel nr till en som maken haft mycket kontakt med i tjänsten, en som köper hus, renoverar och sedan säljer/hyr ut. Men maken tycker jag skall vänta ett tag innan jag kontaktar honom. Är något otålig, det måste jag medge.
    På årsmötet fick jag ta emot mot 2:a pris i kategorin årets huskatt, som svarta Madam vunnit; ebn jättefin katt i keramik, svart naturligtvis!

Idag är det ledig dag och första dagen på länge när jag har lite ork till övers. Känns som om det innebär disk, dammsug och tvätt. Blir inspirerad av solen ute!
    Och det har nog maken blivit också! Han är gosigare och sötare än på mycket länge! Undrar om det har och göra med, att jag skall träffa en gammal arbetskamrat som behöver prata och att vi skall göra det (prata allts!) på en fin restaurang i Hbg. Men jag tyckte vi skulle vara på ett lugnt ställe, inte någon slamrig och stressig lunchsylta! Ja, min fd arbetskamrat är av hankön...

• Sonja68

Solde; härligt att höra att maken är gosig
    Han kan gott behöva oroa och anstränga sig lite

• Soldemor
    Sonja68 skrev 2010-03-15 11:11:09 följande:
    Solde; härligt att höra att maken är gosig Han kan gott behöva oroa och anstränga sig lite
    Mm, helt klart!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången