• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • passionsblomman

Oj! Sommar! Eller Lara! Vad KUL att se dig igen! Hu älé mä lé?
    eller Läget? As they say.

Cantaton, Har den äran att krattulera! HURRA HURRA HURRA!

Bruttan, var rädd om dig! Jag blir lite orolig att detta kommer att sluta med en tidigare början än det är meningen.

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-03-13 11:36:21 följande Bruttan, var rädd om dig! Jag blir lite orolig att detta kommer att sluta med en tidigare början än det är meningen.

Det är det som oroar mig med, och så är det vidrigt att må så dassigt...
    Skrev faktiskt klart min födelseplan igårkväll så de på BB vet vad jag önskar..

• Fjällbruttan

Jag har 33 fulla veckor+ 1 dag, så det är lite väl tidigt!

• passionsblomman

Jag hade för mig att det var så ja... ganska ordentligt tidigt. Lilla grodan ska nog ta och stanna åtminstone några veckor till!
    Usch! Jag gillar inte allas att du mår sådär!

• MittiPrickBrud

Men vad ser jag!
    En liten vacker sångfågel som fyller år idag!
    Grattis käraste vännen!!!!!!
    Hurra, hurra, hurra, hurra!!!!
    *ställer in en tårta med ljus, vet inte hur många det skall vara så jag tar 13 som är dagens datum!*

Stressig dag för mig idag.
    Ska ha både födelsedagskalas och senare schlagerkalas här hos mig så det är bara att masa sig iväg igen och fixa...

KRAM till alla!

• Aleta

Grattis Cantaton! Jag slänger in lite clotted cream till sconsen.

Välkommen Lara C!

Ojojoj, Bruttan kniiiiip!

• dfk

Grattis Cantaton!!!
    Passion, åh vilken liten kul gäst ni har haft! Det är väl klart att mammor ska få våfflor till mellis med, speciellt om man har gräddat dom.
    Hej, hej Lara!!

Fjällbruttan, hoppas att knytet håller sig lite lugn däri magen.
    Skönt med städhjälp och att stora tjejerna kommer hem för att pyssla med mamma!
    Min äldsta dotter föddes i v. 34. Idag kan man inte tro att hon föddes så tidigt. Hon har alltid legat över sina vikt och längdkurvor sedan hon var ett år.

Har en liten ensamstund innan hela familjen kommer hemstormande.
    Går här och skåpäter lite, alltid hittar man nån gammal ostkant i kylen.

• Cantaton

Tack fina ni för gratulationer.

Mittiprick - stressigt. Jag vågade inte ge mig på något stort firande, så jag valde att ta lunchen på stan och att GÅ BORT på schlagerparty

• MittiPrickBrud

Ja stressigt kan jag hålla med om. Men vi är tre som fyller år inom loppet av två veckor, jag själv och mina två yngsta, så det blir sammanslaget kalas för två av oss idag. Och schlager hos mig är en tradition som är rätt kul också. Jag har förberett det hela så att det är ganska lättvindigt trots allt. Trots allt känns det som att kvällens starfält innehåller flera bra låtar, ska bli kul att se vem som vinner!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången