• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Facebook är ju spännande just på så sätt. Igår fick jag ett meddelande där med en fråga om fika nästa vecka - av en tjej jag lekte med som liten. Våra mammor var jättebra vänner men umgås inte längre, så då har ju inte vi heller träffats, liksom... Men jag vill såå gärna träffa henne och hennes lilla bebis!!

• Fjosok

Har sorg!

En människa som glatt mitt liv rejält har gått ur tiden

Jag kände henne inte men ändå ...

• Cantaton
    Fjosok skrev 2010-03-13 09:28:09 följande:
    Har sorg!En människa som glatt mitt liv rejält har gått ur tiden Jag kände henne inte men ändå ...
  • Cantaton

Snart blir det nybakade scones för alla som vill ha! De står i ugnen

*dukar fram scones, smör, marmelad, ost, Liz' tårta och te, kaffe för dem som hellre vill ha det, några ljus på bordet (24st?)*

Någon som saknar något?

• Fjosok

MIn måltidsersättning saknas.

Hon som dött är en av stjärnorna i kultdokumentären "Snickeriet". Vet inte hur många gånger jag garvat åt denna underbara film

• Cantaton

Oj förlåt Fjosok! Kan du tänka dig att ta med det själv? Eller duger Xtravaganza? Det är det enda jag har i sån väg ;)

• Heloise

Grattis på födelsedagen Cantaton!!!

• Fjällbruttan

Oj!! Fyller vår sångfågel år idag??? Skäms lite...

*Slinker ut och återvänder med en stooor kladdchokladtårta med hallonchokladtryffel på*

Ja må hon leva... sjunger mycket tyst så jag inte skrämmer nån

• Fjällbruttan

Lara C, som en av roukisarna här tycker jag bara att det är skoj med en tant till
    HEJ

• Fjällbruttan

Sonja, vi kan dricka öl tillsammans nån gång
    Vad tror du jag gör i min ensamhet när maken jobbar halva natten med att styra runt snän
    Fast numera är det stora baljor med te och godis eller choklad.. fast det senaste är sån där vaniljyougurt (ja, jag ser att det är felstavat men minns inte hur man stavar det!!) som har 10% fett och så vräker jag i hallon och jordgubbar.. så gott

Och Blomman, jag kommer på kafferepet, vill se småpojkarna knapra på morötter sen

Jag har en total skitdag hittills, så det är tur att ni finns så jag får skratta!
    har sovit uruselt i natt, har haft ont som fan i magen, hela kroppen värker och nåt är fel, nån jävla infektion är det, ska lämna fler prover på måndag, men just nu är det slitigt!
    Ska på barnkalas i dag med lilla vild, så då har jag ett gäng mammor som tar hand om mig, ska bli skönt! Maken jobbar dag hela helgen...

Ikväll kommer stora tjejerna hem, ett  dygn tidigare än väntat
    De ville hem och vara med mamma och de är så välkomna, då vet jag att de kommer att vara med lilla vild en stund så jag kan vila lite extra, jag är ju där hela tiden men vill hon ha ett äpple kan nån annan skala det
    Och imorgon får vi hela huset städat, tänk... jag ska liga på soffan och glo när världens bästa M städar åt mig Tur att hon älskar att städa (hon är inte riktigt klok, men underbar)

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången