• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Sonja68

Vad mysig kväll du fick ändå Canta

Själv har jag och flickorna skypat med maken i Moskva och farfar och lite andra kompisar. Sen såg vi Let's dance och jag ska nog gå och sussa. Imorgon ska vi ut med skoter!

• Cantaton

Mm. Ikväll mår jag jättebra.

Fel som åkte ut i Let's Dance! Jag såg inte ens programmet ikväll, men Willy ska ut!!!

• Sonja68

Det var skönt att höra att du mår bra. Unnar dig det, verkligen
    Jo, Willy borde ha åkt ut för länge sen.
    Claudia och han från EMD är grymma!

• Heloise
    Sonja68 skrev 2010-03-12 23:37:48 följande:
    Hallå! vad är det som händer?Är ni fortfarande vakna?Här sitter jag och mumsar Nöt och Bärmix och dricker CArslberg 3,5, i min ensamhet.
    Låter härligt, jag och Panzer har kollat på Antikrundan och ätit burksoppa!
    Imorgon åker Panzer på riksmöte med Fp och han ska förhoppningsvis träffa feministbruden som också ska dit Tyvärr fick inte fruarna följa med och bo på hotell och mingla. Jag som är en sådan mingel-tillgång!
  • Sonja68

Vad snåla FP är, du borde ha fått följa med. De har bara inte insett vilken tillgång för partiet du är
    Ah, Feministbruden, länge sen man hörde nåt från henne!
    Saknar henne här.

Burksoppa, det är min melodi. Tyvärr tillåter inte resten av familjen mig såna utsvävningar.
    Men ikväll är gubben i Moskva, jag jublade när jag såg att gårdagens köttgryta med bulgur precis räckte till middag till töserna. Själv tog jag öl o nötter till middag. Oh yeah!

• Cantaton

Vilken middag! Natti på er. Imorrn är det fullt schema, så lär inte hänga här en massa.

Sonja68 skrev 2010-03-12 23:48:13 följande:
    Vad snåla FP är, du borde ha fått följa med. De har bara inte insett vilken tillgång för partiet du är Ah, Feministbruden, länge sen man hörde nåt från henne!Saknar henne här. Burksoppa, det är min melodi. Tyvärr tillåter inte resten av familjen mig såna utsvävningar. Men ikväll är gubben i Moskva, jag jublade när jag såg att gårdagens köttgryta med bulgur precis räckte till middag till töserna. Själv tog jag öl o nötter till middag. Oh yeah!
  • Sonja68

Anna Skipper skulle ha nåt att bita i här

• Sonja68

Kidsen lagar jag faktiskt nyttig mat till. Det är min middag som kan bli lite si och så med ibland.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången