• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

Nu ska jag gå och ta en dusch samt lägga ut Panzers tröja på golvet i det andra badrummet, full fräs på golvvärmen och torr tröja( hoppas vi) imorgon.
    Nattinatt

• Sonja68

Natti-natti! Jag ska dra mig mot sängkammaren med min öl o mina nötter. Tur maken inte ser mig ! Vilket förfall. På ett dygn bara. Hemska tid. Imorgon ska jag rycka upp mig. Är bara HELT SLUT efter urladdningen på jobbet igår och idag. Sååå energislukande dessa sammandrabbningar och "lyfta upp problemet till ytan-grejerna".

• Lara C

Hej tanter.

Hängde lite med er för ett år sedan när jag hette sommar2010 (och kvalade då in som tant).

Nu är jag tillbaka på sajten och har läst lite i er tråd. Fattar att det är svårt att få en tantplats igen, men jag läser om er och vill hänga här.

Dissa mig om ni vill, men jag kommer att följa er sporadiskt. Älskar passionsblommans inlägg och även andras....

Tja, happas på att få en chans liksom....

• passionsblomman

Hahaha! Vaddå förfall? En tant får väl knäcka ett par bärs en fredagkväll om andan faller på. Eller om det är av andan faller, efter en arbetsvecka. Sträck ut dig och njut av självsamheten kvinna. Jag käkar smågodis och kollar på TV. Helt utan att ens ha haft en arbetsvecka.
    Mitt barn och hans polare fick våfflor till mellis idag. Polaren sa "va tar DU en också" till mig och jag undrade då om mammor inte ska få våfflor?
    Nä, sa han, killar får smaka tjejer får baka.

!!! Va!

Sedan när han ätit många våfflor nog för att ha råd att kosta på sig lite extra kaxighet, la han till

Killar får tårta tjejer får gråta!

När hans pappa kom och lämnade hans natt-attiraljer sa han i sin tur till sonen: Här har du din tandborste. Jag använde den lite i toan först, men det är väl inte så noga...

Undrar vart den ungen fått sitt skämtlynne ifrån...

Jag för min del har lovat unge herr lustig att han och min son skall lejas att storbaka, för att sedan, när alla mina tjejkompisar kommer på kafferep få den äran att servera oss alla hela dagen. De ska ha små förkläden och se mycket artiga ut under hela tiden samkvämet pågår. Och själva får de morötter som de får inmundiga i köket bredvid spisen EFTER att de diskat all disk.

• Cantaton

Hej Lara!!! Visst var det du som kom och hälsade på mig på konserten i Liljeholmen förra försommaren?

• Im yours

Lara C; Som äldretant här i tråden hälsar jag dig välkommen in igen. Finns det hjärterum så finns det stjärterum Hmmm, var ett tag sedan Soldemor kastade in färska frallor så kan vara lite knapert med fika i tantvrån. Jag trollar iaf fram en "köpetårta" bara för att tårta är gott. Alla dagens besökare bör idag alltså förse sig med en redig bit gråddtårta och en kopp kaffe/te.

Passion; Jösses, vilken pojk att vara kvick i munnen. Då han blir äldre kommer förståndet ev i kapp honom, o då reder det sig nog ang könsroller etc.

Cantaton; Jag är oxå lite låg just nu, .......... men måttliga el helst inga förväntningar på självet brukar hjälpa något.

Vet ni jag har hittat nåra kusiner på facebook, min mamma dog tidigt så kontakten har varit lika med noll. Och Sonja, en av dem bor i Gällivare (inboxade dig om henne för ett tag sedan) Och nu ploppade hon upp helt plötsligt, skitkul!!

Kram, kram, kram, o glöm inte bort cybertårtbiten ni ska ha./ Liz

• Cantaton

ååååhh tårta!!! Tack tack!

Ja, förväntningarna/kraven spelar givetvis in. Vi lyfter varann tillsammans. Idag orkar jag lyfta vem som helst! Idag ska jag ha klänning och min röda hatt och så ska jag dansa av mig på afron och så äta lunch med vänner och sen ikväll ska jag hem till en av dansinstruktörerna - dock inte hon som har klassen idag - på mellomiddag och då har hon planerat en massa överraskningar...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången