• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

Mamma ringde och tvingade mig att rösta på Darin, jag har inte hört en enda av låtarna men lyckades knäppa på lagom till snabbgenomvisningen.

Annars ligger Tirza framför laptoppen, smulan snarkar i fåtöljen och flisan ligger på armstödet till fåtöljen som jag sitter i.

Jag vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden i kväll, men jag funderar på om jag ska kika på lite nedladdade serier.

Jobbar ju imorgon oxå *suck*, alltså jag är glad över att ha ett jobb, bara inte så himla glad över det en söndag...

Blomman; klart ni ska vara hemma under ruvningen! Jobbiga svärisar kan man ta en annan ggr.

När solen tittar fram så tittar mitt"jag vill ha en häst" begär fram. Snödroppar är härliga och pärlhyacinter, jag älskar dem!

• passionsblomman

Ha! För en tid sedan gick en dam förbi ute på vägen med sin hund. Den sket där på vägkanten som så många andra fyrbeningar. Jag stod köksfönstret och kollade ifall hon tänkte ta upp det efter sin hund.
    Då fick hon syn på mig.
    Jag tittade tillbaka.
    Hon tog upp det.

De pratar säkert redan om den där tanten i sagohuset som står och glor bakom gardinerna.

• Im yours

ANNA, lilla vackra ANNA vann. Jag gillar henne skarpt, och så blev hon så sprudlande glad.

Hundskit, usch, häromkring finns allehanda sorter. Äckligt, önskar att jag oxå kunde glo på kärring och gubbskrällena som äger fyrbentingarna.

Fjosok; Har jag missat nått, vem har gått bort?

Heloise; Ica-Stig ska vara väldigt glad att ha dig i koncernen.

Mittiprick; Grattis till dig oxå.

Sonja; Bira, Bira, bira. Bärs, Bärs, Bärs .... hejom fejom fallerallera. Skål!! Häftigt med livedans i hemmet

• passionsblomman

Jag gick upp lagom för att kolla "brottskod försvunnen" och ahde väntat mig full huggning och slakt vid dataskärmen för småkillarna. (sonens kompis stannade en natt till-jag erbjöd, för hans föräldrar renoverar köket och har full tupp)
    Iallafall, jag tror ju såklart de är i full fejd i datorns animerade världar. MEN....

...de små sötnötterna har gått och lagt sig och snusar ikapp under täcken och filtar däruppe!

Igårkväll klockan 23.30 var de "inte ett endaste DUGG trötta FAKTISKT och behövde INTE sova alls"
    Kanske var de lite trötta ändå när de kände efter.
    Dessutom var de uppe klockan SEX imorse, knäppstararna.
    Skyll er själva, så dags går inte jag upp säger jag och så får de ta fil och flingor själva. Jag skiter i om de tar för mycket socker.

Ja, så den här dagen hann man inte ens säga godnatt och sambon jobbar i dörr i natt så - ingen beöver mig!
    Nu har jag fyllt på i pannan, dragit igång diskmaskinen och ytterligare en tvättmaskin. Ska jag kanske läsa lite bok?
    För någon film verkar det tunt med.
  • Sonja68

Blåst och sovit till 10 idag, då jag blev väckt av ett telfonsamtal. Tjejerna vaknade vid sju, men jag hade ont i halsen och beslöt att sova vidare. De gick och kollade Barnkanalen så jag skulle få sova. Skööööönt!

• Cantaton

Grattis på födelsedagen MittiPrick! *stor kram* Hoppas du får en underbar dag. Solen skiner iaf på dig

• Heloise

Grattis mittiprick!

Panzer träffade feministbruden igår, hon var som väntat jättetrevlig, önskar att jag hade kunat vara med också!

Nu är jag på jobbet,har precis rapporterat tidningar
    Ska gå och göra lite nytta nu.

• MittiPrickBrud

Tack Canta, tack Heloise!

Tack ni som grattade redan igår
    (fick rida lite på Cantas dag där hihi.. )

Dagen har börjat bra, fick världens bästa present på frukostbrickan. Ska få gå och se Sveriges första konståkningsuppvisningsshow med både svenska och internationella stjärnor. Bl a kommer Ploschenko och Lambiert!!!
    Jag är så glad, konståkning finns i mitt hjärta nästan lika mycket som musik... NÄ, inte på samma våglängd såklart, men jag älskar det faktiskt!

Nu ska jag o gubbvännen promenera på stan och jag blir bjuden på middag någonstans... Vet inte riktigt hur planerna ser ut. Han är bra på överraskningar!

Kramar alla och önskar er en god dag!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången