• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Sonja68

Jösses Tinker! Vilken resa...
    Ja, jag är också kontrollfreak. Biljetter, pass, nycklar och pengar ligger säkrast hos mig.
    Min make har alltid borta sin 1) Plånbok 2) Mobiltelefon 3) Bilnycklar resp. husnycklar
    Så när vi reser allihop tar jag hand om pass och biljetter...
    När han reser själv så får han göra bäst f-n han vill
    Då skärper han sig förmodligen.

• passionsblomman

HallÅÅÅÅ! Nu har jag kollat in den lilla gula Vintergäcken vid husgrunden på södersidan. Där håller på att slå ut en KROKUS-kompis också! En vit med lila strimmor!

• Cantaton

ååååååh

passionsblomman skrev 2010-03-15 15:50:20 följande:
    HallÅÅÅÅ! Nu har jag kollat in den lilla gula Vintergäcken vid husgrunden på södersidan. Där håller på att slå ut en KROKUS-kompis också! En vit med lila strimmor!
  • Panzerfaust

Har precis fått ett jobb

Ska vikariera på ett högstadium till sommarlovet börjar.

• Im yours

Vinkar till Thinker, o Frulle, gott att höra ifrån er. Undrar vart troll1 och Diz håller hus?

Lasse är i London och gör buisness, jag har önskat mig presenter av alla slag Halvligger och tittar i en underbar bröllopsbok; Vera Wang on Weddings, såååååååååå fina bilder. Tror jag smäller av.

Skulle promenera med en kompis, m en skit-tung byrålåda landade på hennes fot igår ......... så hon kunde inte. Jag har varit inne hela denna soliga dag. Men imorg då ska det bli uteliv.

Kramar från Örebro och tant Liz.

• MittiPrickBrud

Hej alla söttanter!
    Vad kul att så många hittar tillbaka hit!

passionis, så härligt med dessa små blomsterrapporter med löften om en annalkande vår! Tack för det!

precis som tant Liz har även jag tillbringat den soliga dagen inomhus. Det känns lite konstigt att inte ta sig ut, men jag har i alla fall tränat lite här hemma. Faktist genom att dansa,alldeles för mig själv och till bra musik på stereon. Det var kul

panzer, grattis till jobbet!
    Canta, grattis till REA-biljetter!
    Tinker, vilken härlig reseberättelse!
    Sonja, det verkar som om du har ett bra koncept där!

Kramisar!!

• Panzerfaust

Rövens jävelberg länken funkar ju inte....

Det är ett företag som söker 5st häxor via platsbanken.

• TinkerBelle

Vet ni vad tanter jag har idag sumpat ett uppdrag/jobb/anställning.
    Var på anställningsintervju för tre veckor sedan för ett litet företag med bara 7 anställda.
    För två veckor sedan träffade jag en av delägarna för en andra intervju.
    Efter den andra intervjun så hade jag mina betänkligheter då VD och delägarens visioner om framtiden och vart företaget var på väg skiljde sig väsentligt?
    Tant som jag är kunde jag inte vara tyst utan tog upp mina funderingar med VD när vi hade vårt uppföljnings samtal. Han blev helt paff och bad att få återkomma. Idag ringde han och meddelade att dem inte var ?mogna? för min kompetens och att det inte såg ut som att dem skulle ha uppdrag för mig inom dem kommande månaderna.
    Han sa att vi skulle hålla kontakten, men det brukar sällan bli så?
    Kände på mig att det skulle bli så här då jag var kanske lite för brutalt ärlig mot honom angående de helt skilda bilder jag fick av dem båda.

• TinkerBelle

Hmm finns väl kvalifikationer i den här gruppen för att ror runt det med....

Panzerfaust skrev 2010-03-15 17:33:12 följande:
    Rövens jävelberg länken funkar ju inte....Det är ett företag som söker 5st häxor via platsbanken.
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången