• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • TinkerBelle

Nu har jag spamat klart för stundne!
    Solen lysser utanför fönstert och jag har bestämt mig för att ta en promenad under lunchen med en av mina vänninor som är anstäld på samma företag.

Kram till er alla!

• Im yours

Jag ska oxå ut och promenera, och så ska jag köpa mig en glass från GB-sortimentet. Såg att en nying hette nått med bröllop Klart passande.

Ang öronvärk, jag brukar lägga en vitlöksklyfta på det onda. Hur tokigt det än låter så hjälper det faktiskt.

Passion; Jag har oxå sett vårlökar, vet bara inte vad skönheterna har för namn. Det liksom luktar vår härnere, o folk står med näsorna mot solen och njuter. Lugn, lugn Sonja och Fjällbruttan det kommer till er i sinom tid.

Solde; Städning är inte min favvosyssla heller, men jag gillar då allt ser rent och fint ut

Ha en bra dag!!!

• Soldemor

Nu ser jag små gula blommor under ett träd på andra sidan gatan där solen lyser! Yes! Strunt samma sedan att det var 8- i morse! Tror också jag skall ta en glass på lunchen, första vårglassen, typ.

• Fjällbruttan

Behövdes en häxa???

Här är jag

Tinker och Frulle, kul att höra ifrån er!!Och kram till er alla andra, nu skajag försöka orka ta mig ut i solen och lägga mig på ett renskinn och sova...
    fruktansvärt trött och sliten efter två intensiva dagar, men jag är snart tillbaka och terrar er

Kram

• Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2010-03-16 12:11:53 följande:
    Behövdes en häxa???Här är jag Tinker och Frulle, kul att höra ifrån er!!Och kram till er alla andra, nu skajag försöka orka ta mig ut i solen och lägga mig på ett renskinn och sova...fruktansvärt trött och sliten efter två intensiva dagar, men jag är snart tillbaka och terrar er Kram
    Hur mår Grodan? Och Du?
  • passionsblomman

Jag sitter på balkongen i min flanellpyjamas och dricker kaffe!

Det är förvisso svinkalla nätter, men solen VÄÄÄÄÄRMER!

Inatt drömde jag att jag hamnat i ett koncentrationsläger och måste överleva, så jag tänker gå tillbaka till balkongen och andas lugnt och ta in det befriande faktumet att jag INTE sitter i fångläger.

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2010-03-16 12:40:54 följande:
    Jag sitter på balkongen i min flanellpyjamas och dricker kaffe! Det är förvisso svinkalla nätter, men solen VÄÄÄÄÄRMER!Inatt drömde jag att jag hamnat i ett koncentrationsläger och måste överleva, så jag tänker gå tillbaka till balkongen och andas lugnt och ta in det befriande faktumet att jag INTE sitter i fångläger.
    Hur fick du till det? Har du sett på krigsfilm? Eller är det något djupare som vill upp till ytan och bearbetas?
  • TinkerBelle

Usch!
    Minnen från ett tidigare liv?

passionsblomman skrev 2010-03-16 12:40:54 följande:
    Jag sitter på balkongen i min flanellpyjamas och dricker kaffe! Det är förvisso svinkalla nätter, men solen VÄÄÄÄÄRMER!Inatt drömde jag att jag hamnat i ett koncentrationsläger och måste överleva, så jag tänker gå tillbaka till balkongen och andas lugnt och ta in det befriande faktumet att jag INTE sitter i fångläger.
  • Aleta

Tack för alla kramar.

Tinker, inrasade tak är inte att leka med. Visst är det otroligt vad tung snön är?!

Aaaj dfk, öroninflammation som gör så ont. Sist jag hade det och gick till vårdcentralen så fnissade de och: "Det där är ju en barnsjukdom!"

Otroligt att ni har det så kallt fortfarande, här värmer åtminstone solen så att de små blommorna känns möjliga snart...om det hittar fram i alla snön.

Im yours, jag hakar på, solpromenad och glass låter toppen!

• Fjällbruttan

Soldemor skrev 2010-03-16 12:14:36 följande:
    Hur mår Grodan? Och Du?

Jag är fortfarande hängig och fantastiskt otroligt supertrött, förmodligen utav infektionen som de fortfarande rotar runt om... men idag har jag inte ätit alvedon så jag är liiite bättre. Grodan mår som en prinsessa

Men nån sol vart det inte för mig...
    När jag väl lyckats bylta på mig alla kläder (nu pratar vi skoterbyxor, kängor, fleecetröjor,dunjacka osv....) vilket är jätteprojekt med ond kropp, fått med mig kudde och filt ut och samtidigt släper en kasse med en tidning och en termos te... då var jag så trött att jag höll på börja gråta!
    Och min käre (fruktansvärt ironisk nu!!!!) make går före mig, ställer sig och pekar glatt på solgropen och säger, vänta,jag ska bara hämta en spade så kan vi fixa till den...
    Sen håller han i kudden medans JAG skottar om den, får be honom hämta renskinnen och slutligen så kliver han rakt på min kasse...

Då gick jag in!

Vad jag sa och tänkte lämpar sig inte i tryck....

Som tur var kom min bästa kompis förbi en stund senare så jag fick gråta ut i henns famn...

JA, jag är trött, hormonstinn och skitless!!!

Karldjävel sominte fattar det...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången