• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Aleta

Kramar till dig Mittiprick, hoppas att de kan hjälpa dig!

Och Passion, jag håller tummarna för en rik skörd, men 8 låter inte så tokigt tycker jag som inte kan något.

• TinkerBelle

Letar febrilt i ditt galleri - kan inte hitta några misslyckade kläningar! Vad pratar du om?
    Gillar den persikorosa färgen.

Fjosok skrev 2010-03-16 16:41:36 följande:
    En knäckt Björn ha rladdat upp sista bilden på dom nya MISSLYCKADE tärnklänningarna.Fy, bryter ihop här nu så hemska dom ser ut med rosett. Livet är säkert 6-7 cm för långt, rosetten överdimensionerad och nä, detta ser för fruktansvärt ut.
  • TinkerBelle

Min vännina gick ju igenom samma resa för 1 halvt år sedan och när hon berättade samma sak som du så lätt det som 7-10 var mycket.
    Sen är det kanske inte antalet som är viktigast även om det självklart ökar chanserna. Dem ska vara livskraftiga och så ska maken bidra med sin del!
    Jag håller tummarna för dig och ber en lite extra bön att lyckan genast vänder och innfinner sig i ditt hus.

passionsblomman skrev 2010-03-16 19:01:54 följande:
    Hemma igen! Imorgon ska jag visst ringa Linnékliniken och få höra vad de säger om det blodprov som jag postade efter gyn-besöket.Då får jag veta om jag ska ändra Puregon-dosen eller fortsätta på samma. Hon trodde de skulle vara nöjda som den är men vi får se.Äggblåsorna såg "jättebra ut" som hon sa. Hon påpekade att jag lät väldigt förånad med mitt "Jaså" och undrade ifall jag inte väntat mig det eller? Nä, i det här racet vågar jag inte vänta mig ett smack, sa jag.Men, hon räknade till 6 på ena sidan och 2 på andra, fast sa att det ligger fler där på vänster, men de ligger så dumt så det gör så ont på dig ifall jag ska gräva mer efter dem. Det fixar de när du kommer upp.Har hon rätt i det så har jag minst 8 då. Men jag vet inte riktigt vad jag ska känna. Hon lät så positiv, men jämfört med i andra tråden ser det ju ut som en mycket mager skörd. Jag vet inte alls vad jag sak tänka och känna. Men jag får väl helt enkelt välja spåret "det FINNS blåsor där" och fortsätta resan.
  • Cantaton

Mittiprick, tack för omtanken. Jag är bara så glad att jag tagit mig igenom hela dagen. Jag kom nämligen knappt upp ur sängen imorse. Men då läste jag ut min bok, sedan åt jag frukost och lyckades jobba en timma. Avsatte en timma till mig själv då jag duschade, sminkade mig, förde över kort m.m. till nya plånboken och så. Sedan åkte jag till sjukhuset i god tid (för stress finns det inte plats för i mitt liv). Var en gullig psykolog. Pappa var ju också på sjukhuset och vi blev klara ungefär samtidigt så vi tog en fika nere i cafeterian. Sedan åkte jag till stan och gick på första träffen som kvinnlig företagsambassadör. På vägen in höll jag på att somna och hade jag varit hemma med en säng hade jag verkligen somnat. Men i tre timmar höll jag mig "pigg" och intresserad ikväll. Åkte hem och har nu äntligen fått i mig lite mat.

• Kjell Präst

Nu har den här tanten börjat planera för påskottan Årets höjpunkt vid sidan av julottan!

• Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2010-03-16 15:51:45 följande:

Jag är fortfarande hängig och fantastiskt otroligt supertrött, förmodligen utav infektionen som de fortfarande rotar runt om... men idag har jag inte ätit alvedon så jag är liiite bättre. Grodan mår som en prinsessa Men nån sol vart det inte för mig...När jag väl lyckats bylta på mig alla kläder (nu pratar vi skoterbyxor, kängor, fleecetröjor,dunjacka osv....) vilket är jätteprojekt med ond kropp, fått med mig kudde och filt ut och samtidigt släper en kasse med en tidning och en termos te... då var jag så trött att jag höll på börja gråta!Och min käre (fruktansvärt ironisk nu!!!!) make går före mig, ställer sig och pekar glatt på solgropen och säger, vänta,jag ska bara hämta en spade så kan vi fixa till den...Sen håller han i kudden medans JAG skottar om den, får be honom hämta renskinnen och slutligen så kliver han rakt på min kasse... Då gick jag in!Vad jag sa och tänkte lämpar sig inte i tryck....Som tur var kom min bästa kompis förbi en stund senare så jag fick gråta ut i henns famn...JA, jag är trött, hormonstinn och skitless!!!Karldjävel sominte fattar det...
    Här får du en jättekram!
  • Soldemor
    Fjosok skrev 2010-03-16 16:41:36 följande:
    En knäckt Björn ha rladdat upp sista bilden på dom nya MISSLYCKADE tärnklänningarna.Fy, bryter ihop här nu så hemska dom ser ut med rosett. Livet är säkert 6-7 cm för långt, rosetten överdimensionerad och nä, detta ser för fruktansvärt ut.
    Så farligt är det väl inte...?
  • Soldemor
    Fjosok skrev 2010-03-16 18:08:32 följande:
    Men det skiter jag i nu, träna, äta, sova och ny dag imorgon.
    Precis! Tänka positivt! Och nu kommer solen också! (iaf här!)
  • Cantaton

Trött Trött Trött. Jag klarar inte av heldagar. Det gör att jag behöver sova en annan heldag. Den här gången idag. Och det har jag inte tid med... och psykologen vill att jag även har kontakt med husläkaren och frågade om det kändes övermäktigt att ringa dit. Jag sa att de kändes okej för att det känns viktigt. Men nu när det var telefontid kändes det hur jobbigt som helst... Jag har dock ringt och flera gånger hamnat i växeln. Och till den där vårdcentralen är det sämst att ringa. "Det är fullt och många på kö till den du ringer, doktorn hänvisar till XX istället, går det bra?" "Ja" "Tack. Hejdå." "Men, men!! Hur når jag henne då?" "Du får ringa igen." "På samma nummer? XX finns ju inte på listan?" "Ja, samma nummer". Och så ringer jag igen och hamnar återigen i växeln som meddelar samma sak... Och då sa jag ifrån och hon sa att sköterskorna kunde boka tid, så dit skulle hon koppla mig (nu gick det bra att koppla!!!). Men sköterskorna kunde inte alls göra nåt sånt... men de kunde lämna ett meddelande till doktorn och be honom ringa upp.

Tacka vet jag min gamla vårdcentral med bästaste Ralf.

Jaja, nu har jag iaf försökt... och jag HAR tagit mig ur sängen. Fast jag vill helst lägga mig igen...

• Soldemor

Kjell Präst skrev 2010-03-17 08:02:55 följande:

Nu har den här tanten börjat planera för påskottan Årets höjpunkt vid sidan av julottan!
    Kör vidare med natten till påsk också!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången