• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • didis

*smyg smyg*

faktum är att jag läser men inte alltid orkar skriva. Det är inte likt mig men jag är rätt låg för tillfället. Det är så förbannat mycket att göra och jag känner inte att jag lyckas beta av något, allt bara ligger kvar som en blöt filt över mig...

I natt vaknade jag av att hjärtat rusade för fullt, då kände jag mig bra liten och ensam...

EGENTLIGEN är det väl då jag borde vara här i tanttråden men jag känner att jag inte orkar ge stöd åt alla andra och då låter jag bli istället. Dumt, men inte heller jag är perfekt.

Tja det är väl så det är för tillfället.

Men vet du, i helgen firade vi vår första bröllopsdag - tänk att det är ett år sedan vi sågs, det är inte klokt vad tiden går!

• Soldemor
    didis skrev 2010-03-18 12:03:14 följande:
    men jag är rätt låg för tillfället. Det är så förbannat mycket att göra och jag känner inte att jag lyckas beta av något, allt bara ligger kvar som en blöt filt över mig...I natt vaknade jag av att hjärtat rusade för fullt, då kände jag mig bra liten och ensam... EGENTLIGEN är det väl då jag borde vara här i tanttråden men jag känner att jag inte orkar ge stöd åt alla andra och då låter jag bli istället. Dumt, men inte heller jag är perfekt.Tja det är väl så det är för tillfället.
    Uppenbart dags att krama Didis!

*kramar jättelänge*
  • didis

Tack! Det värmer verkligen, speciellt som jag inte har någon att krama i verkligheten. I morgon har maken lovat att jag ska få sitta i soffan hela kvällen o titta på film och när jag somnat ska han bära upp mig till sängen (haha det tror jag inte han orkar längre! )

*längtar till fredag!*

Soldemor skrev 2010-03-18 12:15:15 följande:
    Uppenbart dags att krama Didis!*kramar jättelänge*
  • Heloise

Skickar varma kramar till dig Didis!

Ja visst skulle det passa TT bra, och jag kunde ha en häst, några får och en massa ungar( lite dåligt på den fronten just nu, men skam den som ger sig)som kan springa runt i gummistövlar, t-shirt och leka på ängarna!
    Men jag får inse att det inte blir nu, om ett tag kanske men inte nu. Jag lever in på att Panzer ska inse vilka fördelar det är med att ha barn på landet vs barn i stan. Att vikariera på ett högstadium där ungarna röker på lite titt som tätt är en nyttig läxa för honom, där jag kommer ifrån vet ungarna knappt vad hasch är...

• passionsblomman

Didis min vän. Det är sådär det är. De lägsta dagarna håller man sig lite undan. Och det är ju dumt.

Vad otäckt med hjärtrusing!
    HELT galet vad tiden går (oj vilken tantvarning)
    Ett år sedan party och kramar irl! Jag vill kramas mera!!! *skickar famnen full*

Heloise, det kommer att ta sig på barnfronten. Tirza och jag håller tummarna för hus utanför stan OCH bebisar!

• Heloise
    passionsblomman skrev 2010-03-18 12:33:30 följande:
    *Heloise, det kommer att ta sig på barnfronten. Tirza och jag håller tummarna för hus utanför stan OCH bebisar!
    Ja jag vet, eller snarare ja jag hoppas det( med positiv stämma istf negativa) Jag vet att vi inte hållit på så lång tid så än är jag inte oroad. Att det var dåligt på bebbe fronten var bara ett konstaterande haha.

Oh spännande med samtal, gud det närmar sig nu blomman, vad spännande!! Skrämmande också förstås!
  • Heloise

Jag har glömt säga att jag antagligen har världens största skvsår, det täcker mer eller mindre hela hälen, och skavsårsplåstren räcker inte till att täcka det. Alla skor utom tofflor är en omöjlighet. Synd att det är is på backen fortfarande...! Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på New Moon och dricka te, kanske blir det en lite muffins till teet.

• MittiPrickBrud

Hej alla tanter!
    Kramar alla som behöver det !!!

Behöver själv lite extra kramar idag. Ska strax iväg och göra en Magentröntgen. Denna gång nacke och bröstrygg... Jag har gjort dessa undersökningar förut, pga annat, bl a cancer, och varje gång jag måste in i en sån där tub kommer minnesbilderna tillbaka av den traumatiska tiden. Är alltså rejält nervös och hatar dessutom att ligga i trånga utrymmen... Bläh,

Ursäkta egoinlägg men .. jag lyder mitt eget råd till andra och försöker fatta att jag också _får_ vara svag ibland.

• Soldemor
    MittiPrickBrud skrev 2010-03-18 13:34:10 följande:
    Hej alla tanter!Kramar alla som behöver det !!!Behöver själv lite extra kramar idag. Ska strax iväg och göra en Magentröntgen. Denna gång nacke och bröstrygg... Jag har gjort dessa undersökningar förut, pga annat, bl a cancer, och varje gång jag måste in i en sån där tub kommer minnesbilderna tillbaka av den traumatiska tiden. Är alltså rejält nervös och hatar dessutom att ligga i trånga utrymmen... Bläh, Ursäkta egoinlägg men .. jag lyder mitt eget råd till andra och försöker fatta att jag också _får_ vara svag ibland.
    Du får vara svag - och vi håller om och stöttar! Det är därför vi finns!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången