• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Haha. Söta.

Sonja68 skrev 2010-03-19 13:10:16 följande:
    Pssst, Cantaton: Gör det något att vi lyssnar på dig i bilen varje morgon Det är på småtjejernas begäran! De har tjatat och tjatat om att få höra på "den där flickan som sjunger så fint" De kan snart hela låten
  • didis

Äntligen hemma hos familjen! Eller tja, hemma i vilket fall!

Son o make är och spelar pingis och jag skulle umgås med dottern innan hon åker till Landskrona av alla ställen över helgen. En timme tillsammans fick vi innan hon åkte.

Så här sitter jag nu, ensam o övergiven *snyft* med bara BT-tanter som bryr sig om mig...

• Heloise

Den här tanten har jobbat, lunchat med H och Elsa, som skrattar, vilket gör mig alldeles varm om hjärtat! Dessutom framstår jag som en idiot när jag försöker få henne att skratta haha.
    Sen var Panzer och jag och köpte lite vin, sen tog vi en mysig powernap och nu ska vi äta!

• Heloise

Mmm här blir det tydligen i sann Fredagsanda en tragisk film om 2 världskriget, blanka stövlar, marscher, gevär och revärer here I come! Tur att vi var och köpte vin, svassar oxå runt med rödvin i glaset, det är bäst för Jude Law att han är på sitt sexigaste humör...

• passionsblomman

Heloise, din make och min sambo skulle ha såååå mycket att prata om... Om ni bara visste hur mycket krig jag sett på! Inte konstigt att jag drömmer om koncentrationsläger och överlevnadsplanerar...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången