• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Sonja68

Vi har haft fest här: T poppade popcorn, K sprang efter utklädningskläderna, susade in i vardagsrummet lagom till första låten började. Iklädd nån gul, glansig kreation, top och kjol. OCH en ett dalmatinprickigt hundhuvud som hatt.
    Gravallvarlig till de första lugna tonerna... och schvisssshhhh! När låten kom igång slängde hon iväg hundmössan till oss i soffan och knyckte med huvudet, slängde med håret och satte igång... Det var en dans som hade platsat i självaste Eurovision kan jag lova

• Heloise
    passionsblomman skrev 2010-03-13 21:41:20 följande:
    Åh, nu glömde jag ju be Panzer hälsa Feministbrud!
    Jag fixar det han har inte träffat henne än, hon har ngn blogg workshop eller nått, han skulle gå dit imorgon tror jag. Om de nu inte sågs på middagen!
  • Aleta

Snödroppar!?!?!?!? Jag har precis skottat fram en hage till hästarna med traktorn idag, en halvmeter snö överallt och skaren håller att springa på, för mig!!!

Sonja -

• passionsblomman

Ja! På en gräskulle inne i Kalmar där nog snön inte orkar klamra sig kvar för den var rätt brant. och så full sol-tjoooofff-snödroppar taddaaaaa!

OM ni aldrig tidigare i ert liv luktaat på sndroppar så MÅSTE ni göra det!

Antingen lägger mansig raklång på marken och vrider upp snoken snett uppåt så den hamnar i blomdropparnas underkant och sa andas man. Eller så plockar man några och håller dem vid näsan.
    Man får välja.

De doftar mycket gott hur som helst.

Aleta skrev 2010-03-13 21:54:47 följande:
    Snödroppar!?!?!?!? Jag har precis skottat fram en hage till hästarna med traktorn idag, en halvmeter snö överallt och skaren håller att springa på, för mig!!!Sonja -
  • Sonja68

Try this: minst en meter snö! Jag sjönk ner idag och det tog stopp vid grenen!
    Med tanke på att vi dessutom haft riktigt kallt i vinter, och ganska länge, så kommer vi få en sjuhelsikes tjällossning i år misstänker jag.

Hörde ni Anna vann!! Hon var EN av mina favoriter. Hon och Salem al Fakir.

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2010-03-13 21:59:58 följande:
    Det SÄMSTA med våren........är allt hundbajs som kommer fram längs promenadvägen.*kräks*
    Men Gud, visst ÄR det äckligt?! Och stinker. Uäääääk...
    Jättekul när ungarna får det under skorna. *ryser*
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången