• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Fjällbruttan

Heloise skrev 2010-03-26 22:16:07 följande:
    Fick skäll av en tjej i dag för att ajg jobbade trots att jag var förkyld, hon tyckte inte att jag skulle smitta folk ifrån kassan. Mmm men vi kan göra en deal, om alla sjuka kunder stannar hemma så stannar jag hemma när jag är sjuk!

Klockrent!! Och det kan väl knappast vara så att det är en kund som smittat dig??
    Dahhhh.....

• Fjällbruttan

TinkerBelle skrev 2010-03-26 17:45:20 följande:
    Maken är hemma sedan i tisdags natt...Det har gått bra, men han har haft en svaka om vi ska uttrycka oss så. När han får svakor så får han för sig att han måste träffa ex frun han skilde sig ifrån för 7 år sedan. Det är som han måste bekräfta för sig själv om och om igen att han gjort rätt val...Hon däremot vill inte alls ha någon kontakt - tack och lov!

Tja, skönt att det har gått bra, men ett knepigt sätt att lösa sina svackor...
    Skickar över en träsko så du kan klappa till honom lite lagom så kanske det går in nåt vett.... kanske....

Klok exfru förresten

• Fjällbruttan

Panzerfaust skrev 2010-03-26 18:17:46 följande:
    Förbannade-jävla-skit-helvetes-kuken vad trött jag blir!Ok, allt ekonomiskt tok H's käre far ställer till är ju som det är, det kan man ju inte göra något åt egentligen.Att CSN väljer att damma ut återkrav samma vecka (kommer bli en 30 000 skulle jag tro) är naturligtvis lite segt...Men varför ända in i glödheta helvete måste alla prylar gå sönder ungefär samtidigt?!Elvisp, micro, brödrost, mixer, DVD-spelare och annat på bara någon månad.Och nu kylskåpshelvetet, vem fan har hört om en kylskåpsdörr som helt enkelt spontan går sönder?! Skiten har mer eller mindre bara rasat av skåpet. Gah! En ny kyl finns det inte ens nästan pengar till.Förövrigt vill jag ha en: www.bagarenochkocken.se/shop/ så ball!

Visst är det vedervärdigt, det tar liksom aldrig slut!
    Ny diskmaskin är installerad här (den gamla höll knappt 4 år) samma vecka fick vi köpa ny vattenkokare, ny luftavfuktare till källaren, makens skoter pajade och fick bärgas från fjället (tack och lov kunde han laga den själv) mobilen måste lämnas in och nåt mer minns jag inte... men less blir man!

Urläcker kyl i alla fall! 

• Fjosok

Har idag tillbringat en timme på Media Markt som ju skulle vara så billigt och bra. Nu ber jag, snällt och försiktigt om att få tillbaka denna timme av mitt liv snabbast möjligt. Maken till blufferi ...

Annars är allt bra

Hoppas ni får en fin lördagkväll.

• dfk

Tack för kramarna!

Fjällbruttan och Heloise, ja det är väl märkligt det där med att allt ska gå sönder samtidigt!

Tinker, lite kramar till dig och hoppas att det reder sig!

Jag har suttit fast idag framför ett tvspel, hör och häpna!
    Spelat tetris så ögonen är alldeles vimmelkantiga. Barnen tyckte att det var en urtrist mamma som tagit över TVn och som aldrig ville sluta spela.... Lite barnslig måste man få va!!

• Aleta

Klart man får spela spel dfk!
    Det gör ju jag och min man jämt. Ungarna brukar böna och be att vi ska spela Plants vs Zombies, de tycker att det är jättekul att titta på.

• Heloise

Jag ska tydligen dela ut FP reklam efter jobbet idag, jo för jag vill så gärna gå till 150 hus och frysa rumpan av mig efter 11 h jobb. Men Panzer säger att jag måste uppoffra mig om jag vill komma till Bryssel! Undra om Jackie Kennedy Onassis var tvungen att knata runt Boston och dela ut Jfk pamfletter ? Tveksamt väldigt tveksamt...

• Soldemor
    Panzerfaust skrev 2010-03-26 18:17:46 följande:
    Förbannade-jävla-skit-helvetes-kuken vad trött jag blir!Ok, allt ekonomiskt tok H's käre far ställer till är ju som det är, det kan man ju inte göra något åt egentligen.Att CSN väljer att damma ut återkrav samma vecka (kommer bli en 30 000 skulle jag tro) är naturligtvis lite segt...Men varför ända in i glödheta helvete måste alla prylar gå sönder ungefär samtidigt?!Elvisp, micro, brödrost, mixer, DVD-spelare och annat på bara någon månad.Och nu kylskåpshelvetet, vem fan har hört om en kylskåpsdörr som helt enkelt spontan går sönder?!
    Murphy?
  • Aleta
    Heloise skrev 2010-03-28 12:54:33 följande:
    Jag ska tydligen dela ut FP reklam efter jobbet idag, jo för jag vill så gärna gå till 150 hus och frysa rumpan av mig efter 11 h jobb. Men Panzer säger att jag måste uppoffra mig om jag vill komma till Bryssel! Undra om Jackie Kennedy Onassis var tvungen att knata runt Boston och dela ut Jfk pamfletter ? Tveksamt väldigt tveksamt...
  • MittiPrickBrud

Snabbtitt hos tanterna för att överlämna en söndagskram!

*kramar om alla*

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången