• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise
    passionsblomman skrev 2010-03-29 22:43:37 följande:
    Är ni gamla nog att komma ihåg den här? www.youtube.com/watch
    Jajjemänsan, mamma döpte en häst till Right Said Fred

Ja det är klart Aleta, man måste ju göra vissa uppoffringar för konsten...
  • Panzerfaust

Nåja så länge mina grabbar känner efterdyningarna av Mikael Wiehe blir det inget, vem vet vilka effekter det kan ha på slutprodukten?

• Panzerfaust

Den här gubben å andra siden är bland det häftigaste jag sett live. Kris Kristofferson är en levande legend.

• Fjällbruttan

Panzerfaust skrev 2010-03-29 23:09:14 följande:
    www.youtube.com/watchDen här gubben å andra siden är bland det häftigaste jag sett live. Kris Kristofferson är en levande legend.

Panzer!! Jag blev just kär! Jiiiiiisssesss, vilken skön snubbe!!
    Måste kolla efter skivor med honom!

Jag är bombsäker på förresten att om älsklings H får ner dig i sängen så försvinner Mikael fort som attan

Heloise,,, ge inte upp

• Fjällbruttan

Jag och Grodan mår strålande enligt alla tester i alla fall
    Grodan vet ajg mår toppen, svårt att missa som magen hoppar, jag är mest sliten och less nu..så nu börjar jag rent av få lust att klämma ut den också

Mittiprick, krya på dig!!

Nu ska den här tanten nanna!!

Kram

• Panzerfaust

Men Fjällis har du aldrig hört Kris?!

Jösses vad ska jag säga? Köp allt och är du inte en som köper, tanka allt du kommer åt!

Två äldre låtar:

Två nyare:

En titan!

• Heloise

Idag är jag ledig!
    Då vaknade jag kl 6:29 klarvaken, med en otrolig längtan efter att städa, så det är det jag gör, jag har skurat båda badrummen från golv till tak, tom anv tandborsten i fogarna( tantvarning).

Nu ska jag ta tag i köket och sen resten av huset. Jag får ibland en sådan städlust, det är något otroligt tillfredsställande med ett riktigt genomstädat hem, ni vet husvisning/flyttstädning rent.

Jag är helt ensam med en kickass spotify lista och 3 otroligt morgontrötta katter som försöker fatta varför hela huset rockar kl 7 på morgonen

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2010-03-29 22:43:37 följande:
    Är ni gamla nog att komma ihåg den här? www.youtube.com/watch
    Ja, tillräckligt gammal utan tvekan
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2010-03-29 18:45:37 följande:
    Alltså, jag måste nog köpa mig en skiva med de där kakor&bönor-tjejerna...www.youtube.com/watch*stuffar runt*
    Dom är kanonbra!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången