• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise
    Soldemor skrev 2010-03-30 10:12:35 följande:
    Välkommen hem till mig sedan! Har totalmisär som jag behöver hjälp med, alternativt mer tid!! Hinner inget när jag arbetar och sedan orkar jag inte på kvällen! Vill ha hembiträde!
    Japp, flyger dit på kasten snarast!

Jag har fasta städdagar, vanligtvis städar jag varje torsdag, för då är jag ledig, men nu tog jag det idag ist och så kan jag lata mig hela resten av dagen.

Det är himla bökigt att hinna med och städa, jag fasar inför städning när man har kottar, det är drygt nu med 3 katter och Panzer. Ett hembiträde skulle sitta fint, gärna ett manligt sådant en som ser ut ungefär så här :
    images.buddytv.com/battleimages/usr3668966/3668966_96e822fa-57a8-496e-97ae-8037e1d17fb3-257760eric-bana-posters.jpg
  • Sonja68

Hej! Nu har jag varit och hejjat fram Lilla K i skidspåret. Dagis hade årets traditionella skidlopp och min skrutta är inte tävlingsmänniska (till skillnad mot storasyster som är _väldigt_ mycket tävlingsmänniska) så hon åkte lugnt och sansat och sjöng "Sexbomb, sexbomb, you're my sexbomb" hela vägen. Stannade till ibland och dansade lite, vickade på rumpan osv. Fröknarna skrattade så tårarna trillade, de hade haft underhållning hela vägen

Städhjälp, JA TACK!!!
    Mer pengar; JA TACK!!!
    OM jag skulle ha liiiiite, lite mer pengar så skulle jag gärna ha någon som kom, helst EN gång månaden och gjorder ett RYCK där hemma. Ännu bättre förstås om nån kom en gång i veckan och bara höll efter. Dammsög, skurade, strök och fixade undan tvätten. GUD så sköööönt det hade varit.

• Sonja68

Heloise; ja absolut ett sånt hembiträde behöver jag. Känner starkt att det är precis vad jag behöver

• Heloise

Inte sant Sonja jag tror att vi alla behöver ett sånt hembiträde haha, han kunde få stryka utan skjorta så kunde jag sitta i en fåtölj mitt emot och dricka ett glas vin med fötterna i högläge.

• Soldemor
    Heloise skrev 2010-03-30 10:48:04 följande:
    Sen ska han städa så att han blir svettig och måste ta av sig tröjan oops och alltid komma ihåg att torka listerna och dörrarna shirtlessgathering.com/wp-content/uploads/200...
    Skall vi dela på honom? Om han tar torsdagar hos dig så kan han vara måndagar hos mig? Det blir bra!
  • Heloise
    Soldemor skrev 2010-03-30 10:55:44 följande:
    Skall vi dela på honom? Om han tar torsdagar hos dig så kan han vara måndagar hos mig? Det blir bra!
    Självklart, han jobbar 7 dagar i veckan, så det blir bra om han börjar i söder hos dig och jobbar sig norröver, han borde vara hos Sonja och bruttan runt fre-lörd nått sånt.
  • Soldemor

Nja, strykningen och tvätten tar jag själv. Det hinner jag med om han kommer och fixar resten!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången