• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

Härliga lilla K, önskar jag hade fått se henne i spåren

• Aleta

Sexbomb, sexbomb... *skrattar högt*

Förresten så ansluter jag mig till städsexbomben, han får gärna ta en dag hos mig också!
    (Nu har mamma påpekat att trappan behöver dammsugas, Det ÄR trevligt att bo med sin mamma, men dåligt samvete vad gäller städning behöver jag absolut ingen hjälp med. )

• Sonja68
    Heloise skrev 2010-03-30 10:56:49 följande:
    Självklart, han jobbar 7 dagar i veckan, så det blir bra om han börjar i söder hos dig och jobbar sig norröver, han borde vara hos Sonja och bruttan runt fre-lörd nått sånt.
    Deal!!!*skakar hand med Soldemor och Heloise* Vet att Fjällis inte har något att invända
  • Soldemor

Deal! Skall bara se till att maken inte är hemma, när städhjälpen kommer!

Och så har jag ooont i min eländiga tumme! Mög!

• Sonja68
    Heloise skrev 2010-03-30 11:01:18 följande:
    Härliga lilla K, önskar jag hade fått se henne i spåren
    jag har filmat henne! Tänk när hon blir stor, då ska jag visa henne det klippet
  • Sonja68
    Soldemor skrev 2010-03-30 11:56:27 följande:
    Deal! Skall bara se till att maken inte är hemma, när städhjälpen kommer!Och så har jag ooont i min eländiga tumme! Mög!
    Ja, jag måste absolut skicka iväg min, för träder en sån där sexbomb in i vårt hus så åker kalashnikoven fram !
  • Heloise
    Sonja68 skrev 2010-03-30 11:58:10 följande:
    jag har filmat henne! Tänk när hon blir stor, då ska jag visa henne det klippet
    Nått att ta fram när första pojkvännen gör sitt intåg
  • Soldemor
    Sonja68 skrev 2010-03-30 11:58:58 följande:
    Ja, jag måste absolut skicka iväg min, för träder en sån där sexbomb in i vårt hus så åker kalashnikoven fram !
    Och det får vi ju inte utsätta vår sötsak för!
  • Heloise

Haha klart att Panzer, Herr solde och herr sonja får hitta på nått annat undertiden Maid sexbomb städar, lilla K kan ju vara doatjej Sonja "sexbomb, sexbomb"

• Heloise
    Soldemor skrev 2010-03-30 12:07:45 följande:
    Och det får vi ju inte utsätta vår sötsak för!
    Nä verkligen inte, fast det vette tusan om en kalashnikov biter på honom, han har ju ändå varit Hektor i Troja
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången