• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • dfk

Mittiprick, kramar tillbaka!

Stackars Heloise!

• passionsblomman

Min sons lag har idag för första gången VUNNIT en handbollsmatch! Ren utklassning 20-4. Sedan pizza och lasergame för att de hade säsongsavslutning. Gaaaaaanska glada killar...

Jag har klättrat på en skithög stege och sågat grenar både idag och igår-shit vad mycket ris det blir direkt man bara sågar lite! Och ap-jobbigt att dra och mycket tråkigare än att såga ner dem...

Våra träd är verkligen inte beskurna eller omskötta på MÅNGA år, så det är ett väldans arbete som ligger framför med dem. Somliga går inte att ta själva, för de är galet höga.

Jag behöver vinna lite miljoner så jag kan plöja ner lite pengar i trädgårdsmästartag i den här trädgården. Jag har SÅ många idéer. Och noll pengar att vifta med.

• Im yours

Jag bjuder på färska bullar, o kärleksmums, (chokladkaka)ikväll.

Är helt slut efter att ha tvättat och bakat, och lagat mat.

Jisses, vad en liten gumma kan gno

Kramar till alla!

• Soldemor

Här gnos det också:
    Gick av jouren kl 8
    Lämnade bilen för byte t sommardäck
    Gick en halvtimmes rask promenad i byn medan jag väntade på bilen
    Har sprungit i drygt 30 min m stretch efteråt
    Nu är det mellanmål m plan av påskens träning (jo, jag skall joba i påsk också, men bara två gtj. Däremellan blir det konst på Österlen)
    När jag gjoet det är nog tvätten klar somn jag satte på innan.
    Hm, tror inte det är bra om jag sitter för länge, risken är att jag fastnar i soffan...

Blomman: Ta det lugnt med grenar och trädklättring, tänk på äggen!

• TinkerBelle

Hej alla tanter,

Här har det varit full rulle hela helgen med gäster, bort sprungna hamstrar och dottern som har skurit sig i handen på en söder slagen lampa.

Igår trodde vi vi skulle få en lugn dag, men icke! Innan vi viste ordet av så hade vi en lista med att göra lika lång som ena armen?.

Jag hoppas alla mår bra och att ni fått njuta av vårkänslan som är i luften.

*kram*

• Soldemor

Igår var Siena i skogen för första gången. Det var både jätteläskigt och spännande! Tryggast och bäst var det när hon fick sitta i någon famn. Hon är så söt!

• TinkerBelle

Se det positiva i det hela - motion!!!!
    Är dö trist att deal ut reklam och flygblad jag vet....

Heloise skrev 2010-03-28 12:54:33 följande:
    Jag ska tydligen dela ut FP reklam efter jobbet idag, jo för jag vill så gärna gå till 150 hus och frysa rumpan av mig efter 11 h jobb. Men Panzer säger att jag måste uppoffra mig om jag vill komma till Bryssel! Undra om Jackie Kennedy Onassis var tvungen att knata runt Boston och dela ut Jfk pamfletter ? Tveksamt väldigt tveksamt...
  • Heloise

Good morning tanttråden!

Woot för Blompojken, 20-4 det är ju en krossande serger!

Lilla Siena på stora äventyr, här hemma längtar missarna ut, men de får stanna inne ett tag till, jag ska bygga superhögt staket till sommaren, då får de gå ut, alt i sele, men vi har fortfarande mkt snö.

Bruttan hur mår du och grodan? Jag var in och kikade på kulan, så fin!

Tinker: vilken jobbigt helg ni haft, ja det är ju konstigt att det ska gå i ett hela j-vla tiden. Precis jag fokuserar på motionen jag kommer att få! Det blev uppskjutet tills idag, jag var INTE på utdelningshumör igår kväll, efter att ha stått i nästan 11h på jobbet.

Nu tar jag en latte( sådan vardagslyx med kaffemaskin!) och sen ska jag göra mig i ordning och åka in till stan där jag ska luncha med bästa H och lilla Elsa, jag hoppas att Elsa kickstartar ÄL

• Sonja68

LIz, hit me fika

Vaddå vår, här pulsade jag fram i 3 dm nysnö i morse!

Blommis; Grattis till Blompojkens lags seger! Gud så kul, vad nöjd han ska vara!

Själv är jag lite orolig för vad som hänt i Moskvas tunnelbana i morse. Tror dock att det är närmare för svärmor att åka buss till jobbet.
    De två tunnelbanestationerna passerade/bytte jag tåg på var och varannan dag morgon o kväll när jag pluggade i Moskva.
    Hade två alternativ, antingen via Ljubljanka eller via Park Kulturyj...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången