• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Fjällbruttan

Sebastiana, klokt inlägg från dig med!!

Och tack Solde för svaret om JV.. kändes inte helt ok att fråga henne, ville inte heller att hon skulle komma in.. jag tyckte min köttsoppa var mer intressant

DFK, stor kram till dig, hoppas du får en underbar helg istället!

Tinker, har maken kommit hem och hur har det gått?
    Bra hoppas jag!! Kram

Idag har jag för övrigt varit en megatant!! Maken skulle slå på värmen i en stuga som jag inte har sett, alltså följde jag med bara för att få se den invändigt (den är nybyggd) och tittade runt överallt jag är TANT, jag är TANT jag är TANT

Fast jag vill ha det huset

• TinkerBelle

Maken är hemma sedan i tisdags natt...
    Det har gått bra, men han har haft en svaka om vi ska uttrycka oss så. När han får svakor så får han för sig att han måste träffa ex frun han skilde sig ifrån för 7 år sedan. Det är som han måste bekräfta för sig själv om och om igen att han gjort rätt val...
    Hon däremot vill inte alls ha någon kontakt - tack och lov!

Fjällbruttan skrev 2010-03-26 16:23:31 följande:
    Sebastiana, klokt inlägg från dig med!!Och tack Solde för svaret om JV.. kändes inte helt ok att fråga henne, ville inte heller att hon skulle komma in.. jag tyckte min köttsoppa var mer intressant DFK, stor kram till dig, hoppas du får en underbar helg istället!Tinker, har maken kommit hem och hur har det gått?Bra hoppas jag!! KramIdag har jag för övrigt varit en megatant!! Maken skulle slå på värmen i en stuga som jag inte har sett, alltså följde jag med bara för att få se den invändigt (den är nybyggd) och tittade runt överallt jag är TANT, jag är TANT jag är TANT Fast jag vill ha det huset
  • Panzerfaust

Förbannade-jävla-skit-helvetes-kuken vad trött jag blir!

Ok, allt ekonomiskt tok H's käre far ställer till är ju som det är, det kan man ju inte göra något åt egentligen.

Att CSN väljer att damma ut återkrav samma vecka (kommer bli en 30 000 skulle jag tro) är naturligtvis lite segt...

Men varför ända in i glödheta helvete måste alla prylar gå sönder ungefär samtidigt?!

Elvisp, micro, brödrost, mixer, DVD-spelare och annat på bara någon månad.

Och nu kylskåpshelvetet, vem fan har hört om en kylskåpsdörr som helt enkelt spontan går sönder?! Skiten har mer eller mindre bara rasat av skåpet. Gah! En ny kyl finns det inte ens nästan pengar till.

Förövrigt vill jag ha en: www.bagarenochkocken.se/shop/

Fan så ball!

• Panzerfaust

Länken funkar visst inte riktigt, skriv Union Jack i sökfunktionen på sidan.

• passionsblomman

Den var cool Panzer! Jag vill ha en röd retro-kyl i mitt kök. Och en såndäringa Kitchen Aid vore ju nice också. Men USCH vad dyra de är!

Och ja VARFÖR är det så som du säger-det går jämt sönder en hel massa samtidigt!

• Panzerfaust

Ja grejerna från Smeg är ju helt vansinnigt läckra synd att de är så förbaskat dyra bara. Skulle man vilja ha kyl, frys, diskmaskin så är ju det mer än 40 000:-

Röda köket från ikea och de röda kyl+frys+spis skulle sitta som en fläskläpp.

• passionsblomman

Jaa, det kan lätt dra iväg HUR mycket som helst med kök...fy!
    Jag har flera ggr tittat på en reklambild från ett företag som jag förr bara tänkte att "det verkar ju ligga långt härifrån" (medan vi bodde i stugan alltså. Nu kollade jag upp numret när jag såg det igen. Det ligger en mil från oss...

Jag tänker verkligen kolla upp vad de har för prisbild. För ska detta kök renoveras alls, så ska det göras riktigt ordentligt och sedan kännas som ett redigt gammalt bonnakök fast med lådor som har skenor...Våra nuvarande har INTE det.

• Aleta

Tack Fjällbruttan. Jag är bara en helt normal tant som lägger näsan i blöt och kommer med pekpinnar.

Oj Panzer! Vilket coolt kylskåp! Jag kunde tänka mig det rosa och en rosa kitchen aid.

Passionsblomman, kök kräver mycket omtanke...jag vet inte om du tänkte på att vi hade rutigt golv i köket? Jag verkligen hatar det, men färgerna är ju fina.

Kramar till dig Tinkerbelle, hoppas ni kan reda ut det där fort. Så himla jobbigt för dit!

Dfk, kram till dig med.

Mittiprick, jag kan fortfarande inte få länken att funka, men jag gick in på din hemsida och lyssnade lite igen. Jättevackert!

• Im yours

Heloise; De söks efter biblotikarier här i stan. Sök för sjutton, om inte annat får du se hur du ligger till. Kramar.

Thinker; Men oj vilken soppa. Hur hanterar man sånt vännen ♥

Fjällbruttan; Vad det låter mysigt m skoterturer, solande på renskinn, o det vackra landskapetet du bor i.

Ja, hörni ..... varför händer allt skit samtidigt???????

Jag fick en så fantastisk känsla av att det är dags för mig att dra till mina drömmars stad, Paris o bo kvar på obestämd tid. Ni vet in på flygplatsen kommer tant Liz, m symaskinen som handbagage och laptopen i tryggt förvar Jag tror banne mig att jag pausar livet, och sparar cash så jag kan åka senast nästa år. Jag borde väl hinna gifta mig nån annan gång.

Vad tycker ni? Jag vill, jag vill ..... stampar med ena foten.

• Heloise

Jag har köpt en kaffemaskin, en sån där dyr sak som gör espresson och sen kan man skumma mjölk och få en trevlig liten latte! Den är tyvärr väldigt komplicerad och Panzer coachade med manualen medan jag fumlade runt.

Nu ska jag ta min latte och gå ut och ta en cigg mmmm!

Fick skäll av en tjej i dag för att ajg jobbade trots att jag var förkyld, hon tyckte inte att jag skulle smitta folk ifrån kassan. Mmm men vi kan göra en deal, om alla sjuka kunder stannar hemma så stannar jag hemma när jag är sjuk!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången