• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • passionsblomman

Det låter som en MYCKET sämre idé än min...
    Tjejerna som startat det där märket är urgulliga, bara en sådan sak gör en ju välvilligt inställd.

Idag är det vad som motsvarar dag 27 härhemma. Dag 13 efter ÄP som alltså är = ÄL. Hur mycket molande och menskänningar som helst. Men det har jag haft en hel massa dagar nu. Det blöder inte än. Spänningen är för att underdriva olidlig.

Aleta skrev 2010-04-03 22:43:00 följande:
    Bra val! (Maken satt och läste över axeln och undrade om du skulle bli återförsäljare för Caviart. )
  • didis

I Baskemölla har vi varit, dock inte på skolan det här året. Jag har förälskat mig i en spegelstaty (i Kivik), den skule vara så härlig att ha i trädgården! Tyvärr var den inte regnsäker (att jag antagligen inte har råd behöver jag därmed inte bli sur över).

Hittills är inköpen på konstrundan 0 men det är en dag i dag också! Svärmor ska köpa båt, vi ska snart till Skillinge o titta på den. Hon har varken båtplats eller släp men så´na petitesser brukar ordna sig för henne!

Ha en fortsatt trevlig påsk!

Soldemor skrev 2010-04-03 17:47:08 följande:
    Kolla outleten i Kiviks hamn! Fina kläder t jättebra priser! Sedan kan jag rekommendera ett besök i skolan i Baskemölla, kolla särskilt in tekopparna! Skall försöka få maken till ännu en sväng ostpå efter familjemässan på måndag!
  • Aleta

Ligger du på soffan och käkar choklad Passionsblomman? Det tycker jag du ska göra, det kan aldrig vara fel.

Didis, vad kul det låter med konstrunda, men som sagt, det brukar vara alldeles för dyrt om man blir kär i något...

• passionsblomman

Aleta, nä jag sitter på en stol och gråter och gråter.

Jag testade imorse, då jag ju är på dag 28 (även om min egentliga testdag är på torsdag)Jag orkade inte med fler mardrömsmornar och att springa på toa och nojja hela dagen mer. Det visade så mycket minus det kunde. Helt tomt och vitt i rutan som det blå strecket skulle vara i. Lika tom känner jag mig inombords.

• Heloise

Älskade blomman! Önskar att jag kunde vara hos dig och hålla om dig! Men kan det inte vara för tidigt då? det är ju trots allt 5 dagar till testdagen. Det finns ju inget som jag kan säga eller göra för att du ska må bättre men, jag gråter med dig och skickar all min kärlek!

Ps ´Jag kommer hoppas åt dig tills indianerna kommer

• passionsblomman

Tack Heloise,
    Jag är ytterst skeptiskt till möjligheten att det skulle vara tidigt. Dag 28 är ju så långt som en normal cykel faktiskt är. men så länge jag inte blöder måste jag ju fortsätta med Progesteronet och så testa den rätta dagen. Det jävliga är att just Progget kan göra att blödningen inte kommerigång också. Så det kan vara precis så minus som det verkar-fast utan blod.

• Heloise

Blomman ibland suger verkligen kroppen, den är bra till mkt men ibland är suger den verkligen, och mediciner som ska hjälpa stjälper.

Jag vill iaf hoppas lite till, för att det känns så otroligt orättvist och förjävligt om det är ett minus.

Jag tänker på er Blomman!

Inte för att det här är speciellt relevant just nu, men Panzers äldsta syrra är ett stolpskott!!
    Hon har träffat nån ny karl, alltså det är så nytt att jag inte ens vetat om honom, och nu ska han med på påskmiddag,inte för att det rör mig i ryggen, men jag börjar bli less på att träffa hennes karlar 1 ggr och sen byebye.

Att hon sen släpar med honom för att lillasyrran har sin nya kille där gör ju inte saken bättre!

• Panzerfaust

Ge inte upp förrän den fete indianen har sjungit! (visst var det så det var va?).

Nåja glad påsk på er och här får ni ännu en jäkligt bra låt så här på söndagen:

• Aleta

Ånej! Passionsblomman, massor av kramar till dig!
    Kan det inte visa minus om man gör det för tidigt? hCG-mängden kanske inte går att mäta ännu?

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången