• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Äsch... kanske får lösa det med en gammal hederlig bok och sängen istället... Jag är ju EGENTLIGEN väldigt trött.

• Fjällbruttan

Sällar  mig till resten av tant-gänget och kramar varsamt om Aleta!

Cantaton, hoppas du fick sova gott i natt!

Själv sitter jag och väntar på sotaren, så att jag kan få gå och lägga mig igen sen,
    förkylningen vill aldrig släppa.....

• dfk

God morgon eller vad säger man den här tiden?

Tänker på dig Aleta!

Cantaton, hoppas att du vilar lite och snart mår bättre.

Har köpt ljuvliga tulpaner som pryder köksbordet. Helt galen i tulpaner, finns så många fina.
    Skulle vilja sätta såna där fransiga fina i rabatten också som kan få komma år efter år.
    Solen lyser idag på en himmelsblå sky, jag får vårkääääänslor!!

• dfk

Fjällbruttan, krya på dig!!när skulle bebisen komma?

• Cantaton

Jodå, jag sov 8h innan väckarklockan ringde. Sedan somnade jag visst om och sov ytterligare en timma... Nu sitter jag mest med världens huvudvärk och morgonhumör :/

Fjällis, åh, sotaren. Sånt har jag glömt bort att man väntar på. Jag vill också bo i villa!

dfk, jag har haft två buketter tulpaner hemma hela veckan. I helgen gav de upp. Det är verkligen uppiggande med tulpaner Solen strålar, ja.

• Im yours

Aleta; Tänker på dig vännen.

Vi har oxå strålande solsken, känner mig lite stel idag. Men det är sånt som går över. Tulpaner är underbart ...........

Kramr från mig.

• Fjällbruttan

dfk skrev 2010-03-09 09:51:10 följande:
    Fjällbruttan, krya på dig!!när skulle bebisen komma?

Typ fyra veckor kvar.... då ska grodan få komma..
    Fast i antt har den hållit mig vaken med förvärkar.. så imorgon då vi ska hämta vår "nya" buss så ska jag in och kolla mig, de är lite lur på att jag kan tänkas kläcka tidigare... är bara i v.33 så liiite tidigt är det.
    Resten av ungarna har kommit i v.37 så jag har aldrig gått tiden ut

Hmmm....ska till affären och köpa mer alvedon, måste kolla efter tulpaner känner jag  Det är så underbart!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången