• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Åååh, bad. Vore ju underbart. Har dock inget badkar.

MittiPrickBrud skrev 2010-03-05 18:27:27 följande:
    Kloka ord fortsätter att förgylla tråden och jag måste igen få säga att jag tycker så mycket om er!Har haft en slitdag och ska nu hoppa i badkaret för att försöka få alla leder och muskler att slappna av lite. KRAM i massor!!!
  • Aleta

Hej alla goa tanter och tantgubbar.
    Jag skriver inte så mycket, men läser och mår bra av att ni finns.
    Känner mig stressad upp över öronen och orkar liksom bara det mest akuta. (Tack igen Blomman, utan dig och din sambo hade jag legat under täcket hela dagarna vid det här laget.)

Cantaton, dra ner på allt, eller åtminstone dina höga krav innan det är försent. Det tar lång tid att komma tillbaka, ett par år åtminstone.

Heloise, jag håller tummarna för att Anita har varit snäll.

Många kramar.

Ps. Ingen mer is på taket, sällskapshäst hämtas imorgon kväll, nödslakt kommer söndag eller måndag.

........
    Ny betydelse på ordet "hajja": "Hajja mig" det är när man lär sin lillasyster att leka kung-fu och göra låtsasslag samtidigt som man skriker "hajjaaa!"

• Heloise

Åh nu är jag alldeles varm i hjärtat! Har fått umgås med både härliga Nanna och Elsa en hel kväll, och deras underbara föräldrar!

• Cantaton
    Heloise skrev 2010-03-05 20:35:32 följande:
    Åh nu är jag alldeles varm i hjärtat! Har fått umgås med både härliga Nanna och Elsa en hel kväll, och deras underbara föräldrar!
  • Fjosok

Skrev just på Facebook att jag bäddat rent med ett bäddset som jag köpte vid ett speciellt tillfälle i höstas på en minst sagt speciell plats och därav inte använt det igen förrän nu.

Min frikyrkliga fd flickväns moster (hom hon hittade mig på FB) kommenterar och frågar? "oj, vem o din släkt kommer och övernattar?"

Jag måste med andra ord, i hennes värld, ha en släkting som övernattar i kombo med att jag inte skulle kunna använda det själv.

Sanslöst skoj ...

• Cantaton

Haha

Fjosok skrev 2010-03-05 22:40:55 följande:
    Skrev just på Facebook att jag bäddat rent med ett bäddset som jag köpte vid ett speciellt tillfälle i höstas på en minst sagt speciell plats och därav inte använt det igen förrän nu.Min frikyrkliga fd flickväns moster (hom hon hittade mig på FB) kommenterar och frågar? "oj, vem o din släkt kommer och övernattar?"Jag måste med andra ord, i hennes värld, ha en släkting som övernattar i kombo med att jag inte skulle kunna använda det själv.Sanslöst skoj ...
  • Cantaton

SOL!!! Jag tog en promenad bort till gymmet och dansade afro Nu står en omelett på spisen.

• Cantaton

Det är ingen här som är i behov av en soffa eller ett stort skrivbord? Jag har liksom dubbelt... och inget förråd.

• dfk

Var inne i Stockholm och tittade på bio, Alvin och gänget 2 med döttrarna och shoppade lite. Jättekul med lite mys med barnen.
    Behövde få ett avbrott i allt jobbande.
    Skickar massor av kramar till er alla!!!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången