• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Fjällbruttan

Sonja68 skrev 2010-03-08 22:05:16 följande:
    God afton!Stor konsert på rysk tv på Internationella kvinnodagen. Den stora ryska popstjärnan Filipp Kirkorv älskar som bekant svensk popmusik och idag har jag hört hans ryska version av Perellis "Hero"

Spännande, blir lite som när man hör svenska slagdängor på finsk radio...

• passionsblomman

Aleta vännen, hur är det med dig idag? har fina hästen fått somna in nu?
    Du måste ju bara vara så ledsen, så jag skickar en stor famn med kramar så här i kvällsmörkret. Hoppas du får sova och vila lite nu.

• MittiPrickBrud

Just det, Aleta jag sänder också en varm kram till dig!

*kramar*

• Cantaton

Jag med.

MittiPrickBrud skrev 2010-03-08 22:50:05 följande:
    Just det, Aleta jag sänder också en varm kram till dig! *kramar*
    Hur mår du nu Mittiprick?
  • Cantaton

Hur anmäler man någons presentation/användarnamn som reklam? Jag anmälde ett inlägg personen ifråga skrev. Själva inlägget var inte problemet, det var sakligt och okommersiellt, vilket jag också skrev i motiveringen. Men jag fick bara ett svar om att inlägget inte ansågs vara reklam och att anmälan därför nekades. Undrar om moderatorn alls läste motiveringen...

• Cantaton

Jag har en oro i bröstet. Kom för en knapp timma sedan och har naglat sig fast. Hur ska jag få bort den?

• Panzerfaust
    Cantaton skrev 2010-03-08 23:21:39 följande:
    Jag har en oro i bröstet. Kom för en knapp timma sedan och har naglat sig fast. Hur ska jag få bort den?
    En cognac och en ljudbok är mitt förslag.
  • Panzerfaust
    Cantaton skrev 2010-03-08 23:34:16 följande:
    Jag äger varken cognac eller ljudbok
    Ljudböcker kan man ladda ned sådär lite kvasi-olagligt på nätet (har jag hört), spriten blir svårare att lösa dock...
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången