• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • passionsblomman

Bruttan, off karusellen, vad säger du? Du åker ju final-åk, det är ju bara splashet i flumriden som är kvar nästan!

Och håll dig nu någorlunda LUGN kvinna, så vi slipper bli ihjälskrämda av några alldeles för tidiga nedkomster nu på sluttampen!

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-03-09 17:24:55 följande:
    Bruttan, off karusellen, vad säger du? Du åker ju final-åk, det är ju bara splashet i flumriden som är kvar nästan!Och håll dig nu någorlunda LUGN kvinna, så vi slipper bli ihjälskrämda av några alldeles för tidiga nedkomster nu på sluttampen!

AJ!! Nu skrattade jag så jag fick en sammandragning!!

Splasch i flumriden Måste bums ringa väninnan så hon får skratta!

Jag menade mera off i tvätta fönster, inreda, raka benen och meditera samtidigt!

Idag har jag sovit tre timmar mitt på dagen och till middag ikväll blir det stuvade makaroner (uppvärmda rester) och färdigköpta köttbullar... kocken skiter tom. i att laga mat

• passionsblomman

Bruttan, jahaaaaaa, det var sååå du mená! Jag är helt skadad av att det heter brankarusellen i den ena andra tråden...

Den andra karusellen funerar jag på att säga upp mig ifrån permanent.

• Fjällbruttan

Äsch, skrev ett inlägg som jag lyckades sopa bort i rymden

I alla fall skulle en inredare ta livet av sig om h*n såg vårt hem nu, men vi trivs so what?
    dessutom är det roligare att kolla på gamla rosa pantern filmer (de med Peter Sellers) och se barnen trilla ur soffan av skratt än att yoga...
    Mediterar gör jag på en skoter.... eller när jag släpat ut solstolen i vårsolen och somnat där

Desstuom njuter jag enormt av att läsa i massor nu, lånade kassvis med böcker på bibblan sist OCH röjde på bokrean Borde i alla fall ge en stjärna i kanten hos Heloise

Så länge man gör saker för att man vill och tycker det är kul så är det helt ok, men att göra det för att bli beundrad av andra? No Way!

Visserligen finns de dem som tycker jag är en tok med mina tårtor, men det roar mig enormt att pyssla fram en tårta, att jag sen kan få cred för en del är grädde på moset

• Fjällbruttan

Nu ska jag gå och micra makaroner och färdig-köttbullar
    Är gott det med ibland!

Fat jag längtar ärligt talat efter en blodig biff med en mumsig sallad...
    nån som kan trycka hit en genom rymden?

• Cantaton

Det låter spännande! Är det fikaaktigt eller matigt?

Heloise skrev 2010-03-09 16:16:48 följande:
    Jag med friskis here we come, fast Panzer kallar det knubbis och studsis, haha. Kan verkligen rekomendera vallmomuffins, luktar jättegott, och ser himla läckert ut.Kram på er
  • Cantaton

Nu har jag yogat, stretchat, stått planka och sidoplanka, gjort armhävningar, skurit luften med svärd, försvarat mig mot fiender, gjort "snöänglar"... och jag vet inte vad! Flow är ett galet pass som är jobbigare än man tror "Lite yoga med hunden är väl inte så farligt". Och hunden är verkligen inte att underskatta, men man får heller inte glömma de där plankorna och armhävningarna och...

Det känns så i ryggen. Hela förra veckan hade jag träningsvärk i ryggen efter afropassen jag var på. Nu hade värken stillat sig, men så fort jag tränade nu kände jag av det. Stackars rygg.

• Bobou

Ja, men vet ni! Jag har tänkt ut en affärsidé. Maria bebådelse. Vi äter våfflor och firar den gudomliga befruktningen (typ). Visst är det enda firandet av fruktbarhet under kyrkoåret?

För jag tänkte att det borde man kunna lansera som en sexigare Alla hjärtans dag! Alla hjärtans är så puttenuttigt. Då firar man förälskelsen. På Maria bebådelse kan vi få fira passionen! Ge bort sexiga presenter och uppvakta på ett vuxnare sätt än med godis och nallebjörnar... Och så behöver man inte hymla med vad man är ute efter!

Nu behöver vi bara ett klatchigt namn! Jag och syrran satt och diskuterade det igår. Alla äggstockars dag? Alla pungkulors dag? Låter inte så himla sexigt...

Soldemor skrev 2010-03-09 16:19:01 följande:
    Hrrm *prästen får en rynka mellan ögonbrynen* Jag visste väl att jag hade missförstått totalt varför vi firar påsk!
  • Cantaton

Haha. Men tänk hur många par som kanske får ångest en sån dag? Åhnej, nu MÅSTE vi!!

• Im yours

Passion; Loved the words that popet up Snyggt, rak på sak, o med glimten i ögat. Tja, lite som jag försöker förmedla tankar till ord.

Med mig är det bra, 6.e dagen utan socker. Hoppas att klara av 25 dagar ........ Ge mig styrka tjejer! Ibland är det som att jag vaknar upp och inser att en sak i taget är gott nog. Och då valde jag att mota bort sockerkickarna, dvs. fööööööööörsöka.

Eftersom det snackas bebisar, måste jag få visa upp mina hjärtegull, (IGEN) I galleriet under starka bilder ....... och den första bilden är på mig

Kramar och sov sött. / Farmor Liz.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången