Hej kära tanter!
Nu ligger jag långt efter, men jag läser och ler, förfasas, hejjar, skrattar, gråter och skickar kramar till er allihop.
Själv har jag inget roligt att skriva, fina hästen har fått somna in. Det gick fort och hon fick kalasa på så mycket kraftfoder som hon ville ha.
Det har varit några riktigt jobbiga dagar, för den firman jag bokade in först visade sig vara jättestruliga och kunde inte säga att de hade för mycket att göra utan lovade och lovade att komma. Tillslut så på måndagkväll (de hade sagt att de kanske skulle komma på söndag, annars måndag och i absolut värsta fall tisdag) då ringde de och sa att om jag fixade en traktor med frontlastare så att jag kunde lyfta upp hästen på deras släp så kunde de komma på torsdag!
Det hela slutade med att jag bad en annan firma komma hit och de kom idag. Jag fick också ringa veterinären för att få mer smörtstillande. När jag kom till apoteket så hade inte e-receptet kommit fram, men den snälla apotekspersonalen tog hand om sin gråtande kund och fick tag på en veterinär som hjälpte till som tur var.
Skönt att det är över.