• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Sonja68

Blomman; här kommer hejjarop från norraste norr. Spännande så inni bomben!! Kommer inkludera er i mina aftonböner

• Soldemor
    MittiPrickBrud skrev 2010-03-10 22:50:23 följande:
    Håller helt med, två veckor utan passion skulle inte kännas bra!
    Huu nej!
  • Cantaton

Gaaah. Varför är jag så seg. Nu har inte jobbat på en veckan ungefär - mest för att jag bara fick ångest. Men sätter jag inte fart nu kommer jag ju hamna så mycket efter att jag inte orkar komma ikapp sedan. Men jag är så seg :S Trött, ont i huvudet och stel i kroppen.

• Cantaton

Yeahy. Idag har jag lyckats jobba 1½h så här långt! Det är 1½h mer än nån annan dag den här veckan

• MittiPrickBrud

Bra Canta, gör det du känner är bra för dig. Ha inte pressen på dig att prestera hela tiden, behöver du paus från allt jobb så lyssna på dig själv, som du har gjort. Det är viktigt men svårt att hitta en rätt balans.

Sonja, hoppas du kan göra gräsänkeståndet till ngt slags mys trots allt.

Solde, nybakade frallor låter smaskens!

Ska själv ta mig en kopp kaffe nu, njuta av solen genom balkongdörren och undvika promenaden, för jag har haft feber i natt..

• Cantaton

tack mittiprick. Nu har jag jobbat en timma till. Men jag har migrän som trycker mot ögonen och mår illa. Så det är inte så lätt. Får nog pausa nu. Jag som verkligen skulle försöka idag

Jobbigt med feber!

• Soldemor
    MittiPrickBrud skrev 2010-03-11 13:47:03 följande:
    Solde, nybakade frallor låter smaskens!
    *skickar över resterande bullar*
  • MittiPrickBrud

Tack Soldemor, det var precis vad jag behövde!
    Kram!

Kramar till alla tanter, nu ska jag muntra upp mig med lite musik.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången