• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Fjällbruttan

Aleta, kramar om i massor!!!

Canta, cooolt med röd hatt
    Hoppas migränen har gett sig lite!
    Och skönt att sambon är hemma!

Sonja, vi är på byn och raaal....mystiskt uttryck
    Kul för tjejerna med lite aktiviteter, dammtussarna brukar ju inte springa bort direkt...

Solde, mycket jobb men roligt jobb verkar det som

Fjosok.... tja... det är ju BT, söker du ännu fler tokskallar kolla familjeliv

I´m yours, jag lägger in en beställnig på att få bli lika snygg mormor som du är farmor.
    Jädrar i min lilla låda vad fräsch du är...
    Jag måste nog spara till plastikopertioner

Mittiprick, hoppas det går uppåt för dig, kramar om!

Blomman, du vet att jag håller tummar och tår!

Heloise, hoppas konserten är toppen och Panzer, om det var du som sökte jobb, att du får det, om du intervjuade folk, att du hittade rätt person

Själv är jag sjukskriven resten av grav för hotande förtidsbörd...
    Har lite mycket känningar så läkaren tog det säkra före det osäkra, men grodan mår toppen, jag lite mindre bra men det går över.
    Så nu ska jag tillbringa mer tid i soffan och terrorisera er

• Cantaton

Fjällbruttan, ja, den är cool. Fick den i för tidig födelsedagspresent när sambon kom hem igår Migränen har dessvärre inte släppt, men jaja... Nu skiner inte solen in och skär i ögonen längre.

Du får så gärna terrorisera oss. Det är så trevligt när det är du som är terroristen Tycker läkaren gjorde rätt. Framförallt om det är "mindre bra" med dig. Njut av att få vara hemma - och terrorisera oss

• Sonja68
    Cantaton skrev 2010-03-11 16:27:28 följande:
    Sånt som ska till Skatteverket vill man inte komma in för sent med...
    Låt mig gissa: Momsen?
  • Cantaton

Jag betalar moms årsvis, så det här var för arbetsgivaravgifter och preliminärskatt på löner. Dock stod det noll i alla rutor denna månad Ännu surare att åka på nån straffskatt när det handlar om ett brev man sätter två nollor i och skriver under

Sonja68 skrev 2010-03-11 18:10:27 följande:
    Låt mig gissa: Momsen?
  • Sonja68

God afton allra käraste tanter och tantfans!

Bruttan, klok läkare du har. Se till att ta det lugnt nu. Lilla grodan... håll dig på plats i mammas mage ett tag till

CAntaton: Röd hatt låter jättesnyggt på dig! Migrän, ja det lider jag också av, inge kul alls. Kram på dig, gumman.

Jag har haft ett utbrott på VD;n i ett mejl innan jag gick hem. Han skriver små irriterande lappar med frågor och kommentarer på fakturorna som inte rör mig, utan andra. Istället för att själv lyfta luren och prata med vederbörande så använder han mig som budbärare. Jag hatar det! Och det fick han veta...
    Så nu blir man väl uppsagd också
    Men va fan!! PRATA och KOMMUNICERA med varandra. Jag vill bara ha en faktura som är attesterad och klar. Tjafset innan dess är liksom inte min sak...

• Sonja68
    Cantaton skrev 2010-03-11 18:15:53 följande:
    Jag betalar moms årsvis, så det här var för arbetsgivaravgifter och preliminärskatt på löner. Dock stod det noll i alla rutor denna månad Ännu surare att åka på nån straffskatt när det handlar om ett brev man sätter två nollor i och skriver under
    Ja, skitsurt!
    Jag gör momsen och arbetsgivaravgifterna och preliminärskatten på Internääääätt nuförtiden. Smidigt och bra.
  • Sonja68

Im yours skrev 2010-03-11 15:09:36 följande:

Sonja; Jösses, vad länge sedan jag hörde ordet ranta. Tror min mamma använde det ibland
    Hehehe... jag är ett riktigt fornminne från norr
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången