• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Sonja68

Ja, jag var kanske inte lika diplomatisk som vanligt, för jag var förbannad! Jag skrev rent ut: Lyft luren, MSN:a, skypa eller vad som helst med varandra.

• Sonja68
    Cantaton skrev 2010-03-11 18:28:14 följande:
    Kan man vara tant vid vilken ålder som helst?
    Jepp, det kan man!
  • Sonja68

Hej Dfk! Hur mår du?

Jag har precis scypat med min fd kollega från USA. Helt fantastiskt att se henne! Och hon fick äntligen se hur stora mina flickor blivit!! TEknikens under... voj, voj!

• Aleta

Ja, Sonja, jättebra. Om jag var din chef skulle jag befordra dig!
    En gång har jag skickat ut två medarbetare som satt och skickade elaka, dolda pikar till varandra i flera dagar. När det hade hållit på några dagar så fick jag nog.
    "Ut härifrån, båda två!" skrek jag "och kom inte in igen förrän ni har rett ut det här så att ni kan uppföra er som vuxna människor."
    Jag vet inte vad som hände när de var ute, men de kom tillbaka efter ett tag och skötte sig efter det. (De hade väl fått en ny gemensam fiende antar jag. )

Älskar hattar för övrigt Cantaton! Mer hattar åt folket. Finns det förresten något stiligare än en karl i hatt?

Bruttan, bra att du tar det lugnt nu! Du behöver spara krafterna till flumriden!

• Aleta

Passionsblomman, du borde faktiskt kontakta en tidning och skriva lite krönikor! Så bra!

• Cantaton

Min sambo har typ alltid hatt Han tycker också att det ska vara mer hattar! Det här blev min första

• passionsblomman

Det säger min sambo jämt.
    Det får väl vara någon tant-tidning då.

Hattar! Jag har flera av min farmors hattar härhemma. De är ju skitcoola. Snacka om att de klädde sig med lite omsorg dåförtiden.

Aleta skrev 2010-03-11 19:26:04 följande:
    Passionsblomman, du borde faktiskt kontakta en tidning och skriva lite krönikor! Så bra!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången