• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Im yours

Passion; Jag önskar, önskar, önskar att alla behandlingar ska ge er en liten bebbe. Det känns mycket optimistiskt trots att jag inte innehar Frulles troll-knän.

Sonja; Jösses, vad länge sedan jag hörde ordet ranta. Tror min mamma använde det ibland

Aleta; Fy sjutton, vad okänsliga människor kan vara!!!! Bläääääää

Nu ska jag steka blåbärsplättar, måste "bara" kolla brandlarmet. Jo, det brukar börja skrammla då jag sysslar med pannkakestekning

Kramar till alla oss!

• Soldemor

Sitter och renskriver konfirmandernas predikan och böner inför söndagen och blir så rörd: Vad duktiga de är! Allt har de gjort själva! Mina ungdomar!
    Det skall verkligen bli jätteroligt med den här mässan!

• Fjosok

Brudöverlämning
    Barn på bröllop
    Buffé eller inte
    Brudöverlämning
    Barnfritt

Står inte ut snart ...

Så om ni undrar varför jag syns mindre och mindre här så har ni svaren ovan

• Soldemor
    Fjosok skrev 2010-03-11 15:54:32 följande:
    BrudöverlämningBarn på bröllopBuffé eller inteBrudöverlämningBarnfritt Står inte ut snart ...Så om ni undrar varför jag syns mindre och mindre här så har ni svaren ovan
    Bröllopsvärlden 2010 i all sin prydnad!
  • Panzerfaust

Jag hatar anställningsintervjuer...

• Cantaton

Visst är de! Jag slutar aldrig fascineras över hur duktiga och påhittiga konfirmanderna är Jag kommer till och med ihåg från min egen konfirmationsläsning. En dag skulle vi rita Gud och en tjej i gruppen ritade en kompass. Gud = Vägvisare. Det tyckte jag var så oerhört fint att jag fortfarande minns det

Soldemor skrev 2010-03-11 15:50:54 följande:
    Sitter och renskriver konfirmandernas predikan och böner inför söndagen och blir så rörd: Vad duktiga de är! Allt har de gjort själva! Mina ungdomar!Det skall verkligen bli jätteroligt med den här mässan!
  • Soldemor
    Panzerfaust skrev 2010-03-11 16:01:14 följande:
    Jag hatar anställningsintervjuer...
    Det finns mer naturliga situationer än dem!
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2010-03-11 16:19:49 följande:
    Visst är de! Jag slutar aldrig fascineras över hur duktiga och påhittiga konfirmanderna är Jag kommer till och med ihåg från min egen konfirmationsläsning. En dag skulle vi rita Gud och en tjej i gruppen ritade en kompass. Gud = Vägvisare. Det tyckte jag var så oerhört fint att jag fortfarande minns det
    Det måste jag försöka komma ihåg! Så bra!
  • Cantaton

Eller hur!!

Migränen verkar inte ge med sig idag. Jag får inte ta fler tabletter och smärtan är stabil. La mig i sängen med en kudde under huvudet och en över för att hålla borta solen. Men nu måste jag posta ett brev innan lådan töms. Sånt som ska till Skatteverket vill man inte komma in för sent med... Så nu sätter jag på mig min nya, röda hatt och låtsas att jag är en färgklick och går iväg några hundra meter.

Soldemor skrev 2010-03-11 16:23:17 följande:
    Det måste jag försöka komma ihåg! Så bra!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången