Ja, jag tackar också för att du delar med dig. Jag funderar faktiskt VARJE vecka på just det där. Tänk om det blir för sent. Själv ville jag ha barn redan när jag var 19. Och jag skulle vilja ha ett barn NU också. Men jag har en sambo som vill plugga klart, ha ett förstahandskontrakt på boende och fast jobb innan det blir några barn. Sunt, ja. Nu är jag ju bara 23, så jag har väl några år kvar, kan man tro, innan det behöver bli problem. Men det där med att faktiskt inte veta...! Jag tycker att det är bra att du tar upp det. Jag känner mig redan "sen". Men det är andra tider nu än en och två generationer bakåt. Mamma var 20, mormor 17, farmor 21... Jag "trodde" liksom att man skulle få barn runt 21. Och ville. Hmm... Nu börjar i alla fall några i min omgivning få barn. Sådana jag gick hos dagmamman med, kusin, barndomskompisar. Alla de här bor dock kvar i Villa-Täby eller -Vallentuna. Mina stadsvänner har inga tankar på barn. Det slog mig igår just den kluvenheten. Jag VILL bo i villa i Täby och ha barn - som mina barndomskompisar lever. Jag BOR i lägenhet i stan och barn tycks inte vara aktuellt - som mina nuvarande vänner...