• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise
    Soldemor skrev 2010-03-05 13:28:45 följande:
    Rätt lugnt och händelselöst mao...?
    Japp, en vanlig vecka i mitt liv, saknar ett par kronofogdebrev för saker som pappa har ställt till med för att göra det komplett, men man ska inte vara för kinkig ,-)
  • Heloise

Glömde säga att jag ska göra kladdkaka med polly idag, jag tror på det och medelhavslasagne.

• Cantaton

mums mums mums!!

Heloise skrev 2010-03-05 14:16:43 följande:
    Glömde säga att jag ska göra kladdkaka med polly idag, jag tror på det och medelhavslasagne.
  • Sonja68

Heloise: hoppas Anita är medgörlig idag. Kram!

• Cantaton

Åh vad jag har huvudvärk idag. Ligger i soffan och tittar ikapp denna veckas avsnitt av "Halv åtta hos mig". Om en stund lär torktumlaren och torkskåpet vara klara med mina kläder...

• Diz

Gruppkramar till alla!

Helt slut tant här, men mina problem är egentligen inte relevanta, mest sjuka barn och bröllopsbudgetångest.

Jag saknar er, men stupar i soffan när jag kommer hem på dagarna. Don't forget me!

• Soldemor
    Diz skrev 2010-03-05 15:57:31 följande:
    Don't forget me!
    Ingen risk! Vi tänker på dig!
  • passionsblomman

Tjohooo! Där ÄR du ju! Jag har undrat...

Liiite kan du väl berätta om tillvaron innan du fredagsmyser? Pleeeeease?

Diz skrev 2010-03-05 15:57:31 följande:
    Gruppkramar till alla! Helt slut tant här, men mina problem är egentligen inte relevanta, mest sjuka barn och bröllopsbudgetångest. Jag saknar er, men stupar i soffan när jag kommer hem på dagarna. Don't forget me!
  • Cantaton

Huvudvärk blev till migrän.... Har sovit och sovit. Tack och lov kunde en kompis köpa migräntabletter till mig nu. Har precis fått dem och hoppas att de ska hjälpa snart. Jag behöver kanske inte orka så mycket mer än ligga på soffan och titta på TV. Men trist att fortsätta sova bort dagen...

• MittiPrickBrud

Kloka ord fortsätter att förgylla tråden och jag måste igen få säga att jag tycker så mycket om er!
    Har haft en slitdag och ska nu hoppa i badkaret för att försöka få alla leder och muskler att slappna av lite.

KRAM i massor!!!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången