• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Grattis Heloise Min bror fyller också år idag så vi ska strax iväg och äta middag.

• passionsblomman

Jag fick just mms från didis. Hon sitter på en alptopp och ser oförskämt nöjd ut med sitt Glühewine -sådär stavas det nog inte, men ändå.

• Fjällbruttan

Ma huffa leva, ma huffa leva, ma heffa leva uti jundra åj....
    Som mina barn en gång sjöng den!

GRATTIS HELOISE

Kramar i massor!!!

• Fjällbruttan

Vill också ha Gluhwein... får nog vänta tills nästa vinter
    dricker varm O´boy istället..
    AVUNDSJUK på Didis...
    Men inte missunsam!

• Aleta

Hurra hurra för HELOISE!

Tack Daa och Heloise. Hästen har ont hela tiden, det är en allvarlig version av fång. Mycket ovanligt med anfall mitt i vintern när hon bara äter lite hö och dessutom är mycket smal redan innan. Trots smärtstillande så har hon ont och om inte den nya medicinen hjälper så är det nog kört. *snyft*

Jag röstar på Idun, vackert! (Om ni nu inte får igenom det vackra Elvira.)

Duger det med glögg istället tjejer? Det brukar alltid finnas någon gammal flaska över.

• dfk

Tack för alla krya på dig-hälsningar!

Mittiprick, hoppas att du också blir kryare snart.
    Min förkylning vill inte släppa taget och känner mig som en urvriden trasa.

Grattis Heloise!!

Sonja, välkommen tillbaks!

Aleta, förlåt att jag inte nämde något om din häst. Jag önskar att den snart ska må bättre också!

Bruttan, Elvira, jättesött namn!

Kram till alla!

• Bobou

Oj, här har det skrivits! Har varit internetlös i några dagar...

Liz, STORT GRATTIS till lille Dexter! Så underbart!

Och Heloise, grattis på födelsedagen! Panzer, bra jobb i nazi-tråden...

Bruttan, jag gillade Idun, vackert och ovanligt! (Haha, trots att det betyder Umeå Folkets Hus i min värld!) Fast Elvira är också jättefint!

Aleta, vilket jävulskap du har med huset!!! :-O Och hästen! Du är en riktig hjälte som kämpar dig igenom detta!

• Heloise

Tack! Idun är jättefint, vet bara en som heter det och det är min tremänning,hon hade sådana äppelkinder att hon fick heta Idun!
    Hennes dotter har ett ovanligt namn; Aura.

• Soldemor
    Heloise skrev 2010-02-23 17:03:55 följande:
    vi har ju tur som inte behöver skotta speciellt mkt. Nu ska jag korka upp vinet och ta ett bloss sen hopp i duschen.
    grattis på födelsedagen!!
  • Villemoa

Ja, grattis Heloise!

Bruttan: som jag sa i andra tråden så ligger Elvira på första plats i namnlistan om vi skulle få en dotter till Men vi har faktiskt ett till namn på E som vi gillar starkt

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången