• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Panzerfaust
    Soldemor skrev 2010-02-25 09:12:20 följande:
    Panzer: OS är inte över än, vi har curling kvar, både för herrar och damer, damkronornas bronsmatch och så var det visst något med skidor ikväll. Hörde slutet på ishockeyn när jag körde till jobbet, sista biten vet jag knappt var jag körde, det var så spännande! Sådan sportdramatik gillar jag!
    OS är hockey, alla andra sporter är som grönsaker till en fin oxfilé med potatisgratäng, visst kan jag äta skiten men det är fortfarande oxfilén som är grejen. Om valet stod mellan att kolla på damhockey och rulla runt naken utanför kåken hade jag legat i snön här utanför på en pisskvart, damhockey är själadödande.

Nåja nu får man ju en bättre sömnrytm igen iaf...
  • Heloise
    Panzerfaust skrev 2010-02-25 09:16:32 följande:
    [citat]
    O Om valet stod mellan att kolla på damhockey och rulla runt naken utanför kåken hade jag legat i snön här utanför på en pisskvart, damhockey är själadödande.

Och jag hade stått med filmkamera och dokumenterat händelsen, och hade du haft otur så kanske dörren hade varit svår att öppna också
  • Soldemor
    Heloise skrev 2010-02-25 09:19:02 följande:
    [citat]O Om valet stod mellan att kolla på damhockey och rulla runt naken utanför kåken hade jag legat i snön här utanför på en pisskvart, damhockey är själadödande.Och jag hade stått med filmkamera och dokumenterat händelsen, och hade du haft otur så kanske dörren hade varit svår att öppna också
  • Sonja68

Tack Soldemor och Heloise; det värmer
    Vad gjorde jag utan er härliga Tanter

• Soldemor
    Sonja68 skrev 2010-02-25 09:36:11 följande:
    Tack Soldemor och Heloise; det värmer Vad gjorde jag utan er härliga Tanter
    Vi gör så gott vi kan för att hjälpa varandra!
  • Soldemor

Det måste nog vara en mening med att vi skall titta på hus på lördag, har precis fått reda på, att det ligger ett gym 150 m från vårt hus, på en parallellgata! Det är NÅGOT närmare än nu, då vi har drygt en mil in till stan'!

• Im yours

Så var jag klar med OS, hockeyn är överspelad. Tre Kronor är mina hjältar i med och motgång. Löööööööööööve you boys.

Här blir det stormvarning till kvällen, ska åka ner på stan och kolla bokrean. Så jag inser att februarimånad varit ungf lik andra februarimånader;-:

Sonja; Du är jättebra mamma!!!!!

Solde; Håller tummarna för huset är i gott skick. Jag vill oxå ha gångavstånd till gymmet. Tränade hos sjukgymnasten på vårdcentralen, m tröttnade snart då ordet trivsamt, funktionellt och service fattades i hela lokalen

Blomman; Du kanske borde öppna en rörelse där du lejer ut tjänster av olika slag. Allt från pratsällskap till tung snöröjning. Du har verkligen sinne för generös hjälpsamhet♥ ♥

Kramizar

• Im yours

Så var jag klar med OS, hockeyn är överspelad. Tre Kronor är mina hjältar i med och motgång. Löööööööööööve you boys.

Här blir det stormvarning till kvällen, ska åka ner på stan och kolla bokrean. Så jag inser att februarimånad varit ungf lik andra februarimånader;-:

Sonja; Du är jättebra mamma!!!!!

Solde; Håller tummarna för huset är i gott skick. Jag vill oxå ha gångavstånd till gymmet. Tränade hos sjukgymnasten på vårdcentralen, m tröttnade snart då ordet trivsamt, funktionellt och service fattades i hela lokalen

Blomman; Du kanske borde öppna en rörelse där du lejer ut tjänster av olika slag. Allt från pratsällskap till tung snöröjning. Du har verkligen sinne för generös hjälpsamhet♥ ♥

Kramizar

• Sonja68

Min kollega som håller på med Healing och lite annat "hokus-pokus" har renat mitt kontor från chefkä*****ens dåliga energi. Dessutom har han gjort så att hon ska känna sig olustig när hon kommer in till mig så att hon snabbt går sin väg.
    Hittills funkar det bra faktiskt!!
    Men mejlboxen verkar inte vara renad :-S

Jag har ont i halsen! Känns som att jag svalt ett rakblad.
    Ja, ja, får bota mig ikväll med nåt. Balsam från Riga kanske

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången