• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

H kallade det en lyckoblöja haha, så jag antar att det finns nått som heter det nu. Jag fick en oanvänd miniblöja, så att jag har en blöja om det blir någon bebbe.

• passionsblomman

Heloise, Otur? nej sådant skrock tror jag inte på. Jag bara känner att med alla oanliga namn i mitt liv så behöver jag ju inte hojta ut vare sig nuvarande eller efterlängtade namn för hela världen. Det blir å lätt att leta rätt på min brevlåda då.

En gammal skada sedan mitt mer hotade liv kanske...

• Heloise
    passionsblomman skrev 2010-02-24 11:57:29 följande:
    Heloise, Otur? nej sådant skrock tror jag inte på. Jag bara känner att med alla oanliga namn i mitt liv så behöver jag ju inte hojta ut vare sig nuvarande eller efterlängtade namn för hela världen. Det blir å lätt att leta rätt på min brevlåda då. En gammal skada sedan mitt mer hotade liv kanske...
    Nä det är klart! Jag hojtar inte ut mitt riktiga namn, det skulle bli för lätt att hitta mig då

Men å andra sidan om någon letar reda på min brevlåda så kanske de tar in posten till mig, eftersom jag inte orkat göra det än
  • MittiPrickBrud

Kram på er tanter!
    Läser allt, känner med er alla, både i upp och nergångar. Namnen på E.. vad kommer det sig egentilgen? Fina namn är det absolut.

Gröten i huvudet har inte givit med sig, jag ska följa dfk:s exempel och proppa i mig honungsvatten nu.

^* snytpaus*

lika bra att ge upp detta och krypa ner under filten igen.

• Daa
    Heloise skrev 2010-02-24 12:09:52 följande:
    Men å andra sidan om någon letar reda på min brevlåda så kanske de tar in posten till mig, eftersom jag inte orkat göra det än
  • Fjosok

Hej alla!

Kan avslöja att den första varianten av rosa maräng (provklänning) kom idag. Bild finns inom 5 minuter i mitt galleri. Detta är den ankellånga "50-talsversionen".

Sen är det bara brudklänningen kvar i denna kollektion. Puh ...

• Soldemor
    Fjosok skrev 2010-02-24 13:22:28 följande:
    Hej alla!Kan avslöja att den första varianten av rosa maräng (provklänning) kom idag. Bild finns inom 5 minuter i mitt galleri. Detta är den ankellånga "50-talsversionen".Sen är det bara brudklänningen kvar i denna kollektion. Puh ...
    De är så läckra, dina klänningar! Tänk att kunna skapa något sådant i verkligheten och inte bara i fantasin!
  • Fjosok

Soldemor, tack

Tanken är ju att dessa klänningar ska användas av tjejer typ 12-16 år då en del brudar av det traditionella slaget vill ha en "första brudtärna" som är jämnårig med henne och sen göra en skillnad på hon och dom yngre tjejerna.

Sen tycker jag denna varianten nästan är läckrare än balklänningsversionen :)

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången