• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Aleta

Jag håller ut!
    Själv då?

Fjosok skrev 2010-02-24 20:09:04 följande:
    Tack Aleta :)Allt bra med dig?
  • Fjosok

JOdå, startat en twittertråd här på forumet idag. Alla är välkomna att skriva en uppdatering av sin situation på (typ) 160 tecken och svara med densamma. Tror det kan bli en långkörare.

Annars bra. Drömmer om en gård på landet. Men klara det ensam ...

• Im yours

Nu finns en bild på toksöta Dexter i mitt galleri, en sådan guldklimp han är. Farmorshjärtat svämmar över.

Kramar

• Fjosok

Im yours: Nog är han söt alltid. Tycekr nästan syns om mamma då hon inte får några barnbarn. Men å andra sidna, man kan ine skaffa barn för sin mammas skull ...

• Heloise

Hej hopp!
    Gullig bebbe I'm Yours!

Jag är så himla trött nuförtiden, powernappade innan jobbet och nu håller ögonen på att falla igen. Men det går itne för sig, vi ska äta lite goda ostar, salami, parma och frukt till OS.

Imorron bitti blir det upp med tuppen och kika på hockey, sne ska jag äntligen tills frissan .

• Fjällbruttan

Sicken liten goding I´m yours, han såg så nöjd ut

Varför är Heloise så trött då? Nåt på g??
    Eller bara massa gott vin och OS? Inte så dumt det heller... börjar nästan längta efter gott vin... och kan DET vara ett tecken på att jag börjar bli less att se ut som en Flodis??

Mitt i prick, lassar över en knöölpåk att drämma till snormonstren med!!

Kram till alla!

• Heloise
    Fjällbruttan skrev 2010-02-24 22:15:02 följande:
    [citat]

Varför är Heloise så trött då? Nåt på g?? Eller bara massa gott vin och OS? Jag återkommer med svar på den frågan när jag vet haha
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången