• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

Usch Aleta, det låter som en mardröm! Hoppas du får komma hem bruttan!

Elsa med päron har precis varit här, finns det nå bättre än att snusa liten bebbe? Tur att ajg har näst intill fri tillgång till henne. Men bebissuget blir helt klart större när man får hålla i ett litet knytte som precis börjat le

• Aleta

Hoppas kollen går bra Fjällbruttan!
    Skickar kramar tillbaka.

Visst har jag gråtit en skvätt idag, det känns lite hopplöst just nu faktiskt. Har hittat ett rum till där det har gått igenom båda våningarna. Min man förklarar att bara jag mår bra så struntar han i huset och mamma säger att hon har råd att betala hantverkarna (för vad jag vet så går vatten utifrån inte på några försäkringar, så det här blir dyyyyrt).

Heloise, att snusa på en liten bebis sägs vara ett utmärkt sätt att stimulera igång kroppen till egen tillverkning.

• passionsblomman

Aleta, min sambo sa just att han trodde brandkåern hade beredskap för att kunna rycka ut med lift att skotta ifrån i sådana här lägen som ni är Jag har verkligen ingen koll på om det stmmer, men kanske kan man kolla upp det?

• Im yours

Godmorgon, vaknade av att mina spanska grannar snarkar så in i bängen. Spelar ingen roll, då jag jag ändå ska vässa armbågarna inför Sverige-Finland matchen i hockey

Banne mig så tror jag att hockey finns i mitt blod. Har bott i städer där ishockey är en typ av religion, o är bekant med en del spelare. And I just löööööööööööve this game. Den som inte fattar att min familj ser hockey på tv, är förmodligen både blind och döv Bravoskriken, samt mindre-bra-skriken ekar, och chips/ostbågar + läskeblask anses som näringsrik föda under dessa dagar

Aleta; Fy sjutton vilken otur ni har, värsta mardrömmen. Hoppas iaf att getingskällena slutar bekymmra er. Håller tummarna för att det löser sig omedelbart bums.

Fjällbruttan; Ta hand om dig nu, så ska du se att det blir bra. Mitt barnbarn har fortf ej kommit ........... men den som väntar på nått gott, o.s.v.

Solde; Jag upptäckte företaget på google, o köpte några festklänningar att ha i sommar. Såg oxå att länkarna funkade dåligt.

Jag är nog värsta virrpannan här på BT Alltså, jag är forf med (en blivande man). Vi har pratat ut, dvs kommit fram till att vår kärlek står över allt annat. Och en massa tusen andra saker Jag har fått Lasse att förstå min "oro" för att lämna ett liv som kämpande ensamstående mamma till livet där pengar inte skapar problem. Utan att det "i stort sett" bara innebär fördelar. Förstår om det låter helt crazy, men gud vad jobbigt det har varit att ta in detta i min skalle. Nu fokuserar jag bara på finna mig till rätta ........ Han ger ju mig så många goda saker .... Min oro har i hans ögon, varit tecken på nån sorts missnöje ....... Jösses, jag kan verkligen inte förklara detta
    Egao, ego, egoinlägg!!!!! ♥

Till alla er som jag jag inte nämnt skickas så många kramar att iaf några problem förvandlas till luftbubblor.

Nu ska jag duka till frukost, väcka sonen och kolla in OS-hockeyn. Ciao, och på återhörande.

• Im yours

Föresten Pantzer: Att skrivande jämföra OS-hockey med sömnpiller är att räknas som nationell och sportslig desertering

• dfk

Im yours, skönt att ni kan reda upp och prata med varandra!
    Ta dock svartsjuka och annat som varit på allvar, så du inte far illa av sådana tilltag. Jag önskar dig all lycka och kärlek!!!

Heloise, jag läste om begravningen och sänder många kramar i efterhand!

Aleta, miljoner styrkekramar!

Fjällbruttan, Skönt att du är i trygga händer!

förkylda hälsningar i 22 minus!

• Aleta

Im yours, jag är glad att ni har hittat tillbaka till varandra igen!

Efter lunch idag så kommer det en byggmästare och ser om det går att göra något. Han lät inte alltför positiv tyvärr. Jag får kolla upp det där med brandkåren Passionsblomman.

Nu sitter jag och väntar på att veterinären ska ringa. Jag har bett henne att komma och titta på hästen igen. I värsta fall så måste vi avliva henne (hästen, inte veterinären) så jag går runt med en klump i magen över det också.

• passionsblomman

Men Aleta vännen! Vad ÄR det frågan om hemmahos dig egentligen!

HOPPAS verkligen att hästen går att rädda! OCH att huset går att få hjälp med!

*kramar igen*

• Im yours

Lalala ......dansar in. Jag har blivit farmor till en präktig grabb på 4 kg, han kom ikväll 19.20. Så jävla underbart

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången