Godmorgon, vaknade av att mina spanska grannar snarkar så in i bängen. Spelar ingen roll, då jag jag ändå ska vässa armbågarna inför Sverige-Finland matchen i hockey
Banne mig så tror jag att hockey finns i mitt blod. Har bott i städer där ishockey är en typ av religion, o är bekant med en del spelare. And I just löööööööööööve this game. Den som inte fattar att min familj ser hockey på tv, är förmodligen både blind och döv
Bravoskriken, samt mindre-bra-skriken ekar, och chips/ostbågar + läskeblask anses som näringsrik föda
under dessa dagar
Aleta; Fy sjutton vilken otur ni har, värsta mardrömmen. Hoppas iaf att getingskällena slutar bekymmra er. Håller tummarna för att det löser sig omedelbart bums.
Fjällbruttan; Ta hand om dig nu, så ska du se att det blir bra. Mitt barnbarn har fortf ej kommit ........... men den som väntar på nått gott, o.s.v.
Solde; Jag upptäckte företaget på google, o köpte några festklänningar att ha i sommar. Såg oxå att länkarna funkade dåligt.
Jag är nog värsta virrpannan här på BT
Alltså, jag är forf med (en blivande man). Vi har pratat ut, dvs kommit fram till att vår kärlek står över allt annat. Och en massa tusen andra saker
Jag har fått Lasse att förstå min "oro" för att lämna ett liv som kämpande ensamstående mamma till livet där pengar inte skapar problem. Utan att det "i stort sett" bara innebär fördelar. Förstår om det låter helt crazy, men gud vad jobbigt det har varit att ta in detta i min skalle. Nu fokuserar jag bara på finna mig till rätta ........ Han ger ju mig så många goda saker .... Min oro har i hans ögon, varit tecken på nån sorts missnöje ....... Jösses, jag kan verkligen inte förklara detta
Egao, ego, egoinlägg!!!!! ♥
Till alla er som jag jag inte nämnt skickas så många kramar att iaf några problem förvandlas till luftbubblor.
Nu ska jag duka till frukost, väcka sonen och kolla in OS-hockeyn. Ciao, och på återhörande.