• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • passionsblomman

Jag gillar också snön! Men UJ vad jobbig dagens snövall var att ta sig igenom! När man måste skära ur kuber och baxa undan dem med spade, för att snösläden inte går att ta till i det där hårda packade.Jag är helt slut!

Annars får det gärna vara snö ett bra tag till.
    Nu har vi sportlov här så då är det ju kanon med snö för ungarna och nästa helg ska vi ha utomhuskalas för sonen med lilla OS som tema. Det ska bli så kul!

Vet någon förresten var man får tag i jutesäckar?
    *planerar säcklöpning i snön* Granngården kanske....

• Fjällbruttan

Hepp... här är en till som gillar snö
    Kanske är en förutsättning då man flyttar hit?

Blomman, strutslalom!!!

Vira liggunderlag (eller nåt annat ogenomskinligt) till tuber som fästs runt skallen med en resårsnodd, ha käppar uppsatta som de ska springa slalom runt och så till mål!
    Blir ganska skoj när sidosynen är borta och avståndsbedömningen kraschas av struten

• passionsblomman

Bruttan, jag fattar inte...men det låter helt galet!

Ska struten sitta framåt, alltså som en sådan där djurtratt liksom?

• Daa

Som en djurtratt, fast bara nästan.
    Tratten täcker ansiktet och fästs med snodden kring bakhuvudet och den smalare öppningen framåt.
    Som Bruttan säger, det är en syn!

passionsblomman skrev 2010-02-19 17:07:43 följande:
    Bruttan, jag fattar inte...men det låter helt galet! Ska struten sitta framåt, alltså som en sådan där djurtratt liksom?
  • MittiPrickBrud

Hej tants!
    Gillar i o f s snön och är glad att vi haft en så fin vinter för en gångs skull. Men jag medger att jag känner att när sportloven är slut så kan det få lov att bli vår nu. Det längtar jag efter. Få plantera lite blommor i balkonglådor och promenera utan att riskera liv och lem. Här är det så halt på vissa ställen, och den myckna snön gör att det är svårt att gå annat än mitt i vägbanan. Ja ja, det där vet ju ni också om

Hoppas alla mår bra.

Själv har jag fått en ny omgång av ont i halsen, nästäppa och feber. Det är nog fjärde gången denna vinter
    Enda fördelen är att jag kunde se hela herrarnas final i konståkningen idag. Adrian Schultheiss som en av bara fyra stycken att göra kvadrupel. Ett kanonåk gjorde han, och jag får hopp inför nästa OS.

Anja!! Hon får nog årets bragdmedalj!!!

• Cantaton

Haha, jag har redan gått ut högskolan, och tror på intet sätt att jag är bäst. Men bra Fick mycket beröm för den ambitiösa projektplan jag presenterade idag.

Fjosok skrev 2010-02-19 16:34:37 följande:
    Antagligen.Men då gick jag på musikhögskolan och trodde jag var bäst, typ
  • Aleta

Tack för den roliga länken Passionis!
    Få se om jag hittar några diskussionstrådar.

Här har istapparna börjat bildas igen...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången