• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Tittar in en sväng. Idag har jag sjungit på en begravning och varit på efterföljande begravningsfika. Tack och lov hade andningen lugnat ner sig till begravningen efter morgonkaoset med "strömavbrott" i tunnelbanan.

Umgicks med mormor och min ena moster ett par timmar och var sedan på gymmet med min faster och körde afro - idag igen! Hade ju redan väääärldens träningsvärk efter igår!

Handlade på vägen hem och nu är jag äntligen hemma. Dags att laga mat kanske? Sedan lite skidskytte på tv...

• Cantaton

Men just det! Så glömde jag skriva det jag gick in för att skriva! Jag blev utnämnd till ambassadör för kvinnligt företagande av Tillväxtverket 2010!

• Cantaton

Godmorgon. Säger jag som känner mig helt död... Ska jag bara acceptera att jag inte är människa före 8? Jag är så trött att tårar rinner nerför kinderna. Ojoj. Ska ta en kopp te. Önskar bara att jag kände att jag faktiskt hade tid med den uppvärmningen, men jag har lite tidsbrist denna vecka, har jobbat alldeles för lite med två projekt till förmån för en begravning, träning och ett annat projekt... och lite OS.

• dfk

Godmorgon!
    Ja härligt med lite guld till Sverige!
    Passion, det kallar jag också service!
    Här är väl allt som det ska, åt en smaskig semla igår!
    Maken värmde mjölk och kanel som han la semlan i. Det var tydligen ännu mumsigare sa han.
    Nä nu ska jag gå och jobba lite.
    See you.

• Cantaton

Mm, jag hade nog också velat lägga min semla i varm mjölk och kanel. Men sambon gör inte det, så då dukade han inte fram den så heller - och jag orkade inte göra något åt saken. Semlor är trots allt goda som de är också

Passion, service, yes! Blev han glad för skidorna?

• Daa

Kram, Heloise. Hur mår du idag?
    (min kropp har också krupp: så otroligt irriterande )

Heloise skrev 2010-02-16 15:04:43 följande:
    Ja det är viktigt, idag är iofs en dålig dag för mig, och jag har ont i magen för stundande begravning med tal dessutom verkar min kropp fått krupp och jag har fått mens 7 dagar för tidigt *suck*
  • Heloise

Tack hjärtat! Jo då, så där. Måste försöka skriva ihop nått idag
    Varför ska kropparna strula?

Daa skrev 2010-02-17 11:34:54 följande:
    Kram, Heloise. Hur mår du idag?(min kropp har också krupp: så otroligt irriterande )
  • Daa

Är begravningen på fredag? Hoppas du lyckas formulera några tankar.

Jag vet inte varför kropparna hånar oss. Min låtsas vara gravid, fast jag vet att den inte är det. Det är nog jobbigt som det är, utan att jag ska bli påmind hela tiden.

Heloise skrev 2010-02-17 11:52:04 följande:
    Tack hjärtat! Jo då, så där. Måste försöka skriva ihop nått idag Varför ska kropparna strula?
  • MittiPrickBrud

Glad över ett nytt OS-guld igår, hade t o m turen att få se det! Vilken kille!

En dag av relativt lugn för mig idag.
    Försöker komma ifatt med lite saker som ligger efter, kämpar även jag med en knaskropp som inte vill vad jag vill.

Låg energi, sparar på den och säger bara KRAM!!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången