• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Kjell Präst
    Soldemor skrev 2010-02-15 13:22:45 följande:
    Kjell Präst skrev 2010-02-15 13:20:23 följande:
    OK, detta är något vi inte är överens om...
    ...eller huuuuuur! -som min tonårsdotter skulle uttrycka det.
  • Soldemor

Kjell Präst skrev 2010-02-15 13:51:53 följande:

...eller huuuuuur! -som min tonårsdotter skulle uttrycka det.
    precis!
  • didis
    Fjosok skrev 2010-02-14 20:13:24 följande:
    Skulle vara intressant om alla som är gifta också kommer få "revidera" dom besluten?Hoppas dock inte
    De flesta gör väl det? Skiljer sig, menar jag?

Förresten frågar jag mig ganska ofta "hur kul är jag att leva med" och dessutom "hur kul är maken att leva med" - hitills har han dock fått godkänt!

Sonja - så jobbigt när inte jobbet funkar! Det påverkar ju hela övriga livet också när arbetet suger massa energi i onödan. Inte för att det är någon bra lösning i längden men ProViva shots är det enda som håller min mage vid liv. Söta som attan men kanon för magen! Bättre är förståss att lösa konfliken, om det är möjligt.
  • TinkerBelle

Visst vore det fantastiskt om den man inleder sitt första ?seriösa? förhållande med utvecklades i samma takt och riktning som en själv, men så ser knappast verkligheten ut.

didis skrev 2010-02-15 14:31:28 följande:
    De flesta gör väl det? Skiljer sig, menar jag?Förresten frågar jag mig ganska ofta "hur kul är jag att leva med" och dessutom "hur kul är maken att leva med" - hitills har han dock fått godkänt! Sonja - så jobbigt när inte jobbet funkar! Det påverkar ju hela övriga livet också när arbetet suger massa energi i onödan. Inte för att det är någon bra lösning i längden men ProViva shots är det enda som håller min mage vid liv. Söta som attan men kanon för magen! Bättre är förståss att lösa konfliken, om det är möjligt.
  • MittiPrickBrud

Nää precis..
    att revidera sina relationer hör nog livet till..
    Min nuvarande relation har jag reviderat både fram och tillbaka under de 25 år vi känt varandra! Vi har gift oss, skilt oss, varit särbos och nu sambos
    Vem vet hur det ska sluta!

Helgen blev till slut finfin och den här veckan har börjat i en ny, gladare känsla. Det är jag tacksam över.
    ...Ikväll relationsprat.

kram

• Aleta

Hej alla tanter och farbröder!
    Idag har en takfarbror varit här och hackat bort is från en fjärdedel av hängrännorna. Natten till söndagen så satte det igång att rinna vatten i ett nytt fönster, vi hörde hur det plaskade! Två stadiga rännilar på var sida om mittstolpen rann och rann. Vi torkade och torkade tills det lugnade ner sig, då satte vi handdukar och blöjor i fönstret och somnade sedan (Vid ett-tiden sådär).
    Takfarbrorn hade bara en enda lucka i sitt fullspäckade schema, så imorgon ska jag försöka själv. Det är läskigt högt upp i liften.

Kram på er alla.

• MittiPrickBrud

Canta, när var hur?? Vad har jag missat?

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången