• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Jag har faktiskt lyckats se båda guldloppen!

Kram

MittiPrickBrud skrev 2010-02-17 12:48:37 följande:
    Glad över ett nytt OS-guld igår, hade t o m turen att få se det! Vilken kille! En dag av relativt lugn för mig idag. Försöker komma ifatt med lite saker som ligger efter, kämpar även jag med en knaskropp som inte vill vad jag vill. Låg energi, sparar på den och säger bara KRAM!!
  • Heloise
    Daa skrev 2010-02-17 12:06:01 följande:
    Är begravningen på fredag? Hoppas du lyckas formulera några tankar. Jag vet inte varför kropparna hånar oss. Min låtsas vara gravid, fast jag vet att den inte är det. Det är nog jobbigt som det är, utan att jag ska bli påmind hela tiden.
    Orättvis, om du tar ett snack med min kropp så ska jag skälla upp din lite!

Ja, begravningen är nu på fredag, jag har precis skrivit ihop ett tal, det gick jättefort ca 10 min. Jag är ganska nöjd med det faktiskt.
  • MittiPrickBrud

Härligt Canta!
    Kram!
    Nu ska jag sätta mig och spela in några låtar som jag inte blev nöjd med sist. Det krävs alltid en liten paus ifrån dem för att man ska höra på riktigt hur de låter tycker jag. När man hållit på intensivt med inspelning blir man som "döv". När de fått vila lite så kan man lyssna igen. ... och då inse att somligt låter sisådär!
    Gör om , gör rätt!

• Cantaton

MittiPrick, håller med dig ang. inspelning! Jag ska själv göra en lista idag över vilka inspelningar vi tidigare gjort som vi bör behålla, men mixa bättre och vilka vi ska ta om.

• dfk

Cantaton, hur kunde jag missa.... Grattis till utnämningen!!!!

Heloise, hoppas att kroppen snart slutar att strula och att det också går bra på begravningen!

Daa, det måste vara jobbigt när hormonerna spökar och sänder fel signaler.

Har ätit en till semla!!! Får man äta semlor två dagar i rad frågar jag mig själv...

• Soldemor
    Heloise skrev 2010-02-16 17:28:59 följande:
    Solde eller Kjell; hur gör man när man ska hålla tal vid begravningskaffet? klirrar man med en kniv mot ett glas, eller reser man sig bara upp och hoppas att folk fattar?
    Man kan klirra lite försynt, speciellt om det är en pratglad skara man är med. Är alla tystlåtna tror jag det räcker att stå upp, men klirrandet signalerar tal.
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2010-02-16 21:17:16 följande:
    Men just det! Så glömde jag skriva det jag gick in för att skriva! Jag blev utnämnd till ambassadör för kvinnligt företagande av Tillväxtverket 2010!
    Man får gratulera!
  • Sonja68

Kram till alla och grattis sverige o Björn Ferry.
    hinner inte skriva annat än HEJ svejs, nu drar jag till fjällen! Ha de bra, vi hörs när jag kommer hem.
    Ska bl.a. till Anja och Ingemars hemtrakter, tjoho!

• dfk

Ha det så roligt i backarna Sonja! Inga benbrott tack!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången