• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • MittiPrickBrud

Ja!!
    Jag såg just det!!
    Vad kul HURRA!
    Guuuuuuld!
    och ett hopp till i kväll......

• TinkerBelle

Go kväll alla tanter,

Kikar in innan jag springer vidare.
    ska natta lill-skrutt och sedan förbereda lunchlådor för imorgon.
    En av de bra sakerna av att vara på samma arbetsplats som maken är att han får svårt att motivera varför det inte funkar med lunchlåda. Än mindre när jag värmer upp åt han innnan han kommer till lunchrummet. Spar pengar gör det har jag försökt förklara för honom. Själv har han nu efter 6 veckor insett att han har nog blivit lite mindre rund om magen. kan bero på att han äter en lagom protion istället för lunchbuffé av olika slag i parti och minut!

• passionsblomman

OS-guld OS-guld OS-guld

Ropen skalla CHARLOTTE KALLA!!!

vilket jäkla drag ANNA HAAG!!!!

Sverige shalla-lalla-laaaaaaaaaaaaaaaaaa

*skriker mig blågul så det ekar till Vancouver*
  • MittiPrickBrud

Och Marcus Hellner!

godnatt på er

• passionsblomman

Stackars stackars Marcus Hellner!

Jagmenar, mjölksyra är ju inte ens förnamnet!
    Jag lovar att han kved "mamma, bär mig härifrån" där han låg pojkstackarn.

• Sonja68

CHARLOTTE KALLA!!!!! Vilken tjej!!!
    NORRBOTTEN YEAH
    Sverigeeeeeeeee, du ljuva fosterland!!!

Det har vrålats här hemma i soffan igår kväll må ni tro. För en gångs skull höll tjejerna på SVerige, men Katja höll lite på ryskan också.

• MittiPrickBrud

Jajamen..
    Visst var det synd om Hellner , hela mitt modershjärta klappade för honom där han låg och var utpumpad. Tycker han gav oss stor spänning och ett härligt lopp.
    Kalla !!!!

• Sonja68

Hej tanter! Hur mår ni idag?
    Mittiprickan, känns det lite bättre idag? Det gör det för mig. Jag gick och lade mig kl 21 igår kväll och tog sovmorgon imorse för T är sjuk. Har varit hemma till lunch med henne och nu kom maken och löste av mig så jag kunde fara på jobbet.
    Axlar och nacke värker mindre, min älskling smorde rejält med liniment igår kväll, och gårdagens massage var BRA!
    Nu hoppas jag att jag mobiliserat krafter att mota bort neggovibbar från energivampyren här på jobbet

Har även ätit jordens godaste hemgjorda semla här på jobbet. Arbetsdan kan ju inte börja bättre

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången