Det är alla hjärtans dag- söndag idag. Jag funderar på om jag borde inviga min hjärtstekpanna och steka ägg i, kanske baka en kladdkaka i hjärteformen och sen frossa i de gelé+nougat hjärtan jag förvarat i skafferiet.
Nu i veckan har jag iaf fixat mig riktiga vårfönster, m ljusa vårlika gardiner. Rotade bland mina prydnadsprylar och lyckades matcha dem till temat; VÅRLIKT. Så jag är synbart nöjd m resultatet. Hängde t.o.m ett litet rött hjärta i murgrönan
Lasse har skickat mig så många hintar om evig kärlek, att jag funderar, å ena sidan och å den andra sidan. Jaja, det reder sig säkerligen och jag känner mig lugn i sinnet.
Mittiprickbrud; Jag vet vad du går igenom, o har inga andra råd än att du aldrig ska sluta tro på dig själv. Kramar om dig.
Bobou; Mmmmm, hoppas allt är bra nu.
Sonja; Undrar var sådana chefsfasoner kommer ifrån? Någon borde förmodligen ryta till; GHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAA. Och hur sjutton kan sånna personer överhuvudtaget bli chefer?
Jag såg schlagerns meloditävling igårkv. Jösses, så många nobar det finns i den branshen
Jag funderar på att ställa upp nästa år, ni hakar väl på kära tanter. En fråga till vår egen sångstjärna Cantaton. Skulle du medverka i denna tävling, krälandes på golvet, iklädd något korsettliknande och framföra en urusel låt?? Jag undrar över, hjärnans förmåga att mala sönder och dissa vissa göranden, kontra tanken på att bli en ny "upptäckt/återupptäckt" sångfågel i meloditävlingar. GE MIG STYRKA!!!!
Det här var allt från Örebro-tanten Liz tankestuga. Alla ni finns i mitt hjärta. Ha en bra dag!!!!