Godkväll tanter!
Nu är jag äntligen hemma i Sverige igen! Jobbade första dagen idag! SÅ skönt att vara tillbaka. Och det har varit så trevligt för mig att komma till jobbet idag, och sjunga med kören! Det var många som blev glada att se mig och det var så underbart roligt att märka, och jag blev förstås jätteglad att se dem!
Men ändå sitter jag här och har en jobbig kväll. Alltså jag vet inte vad jag ska göra med mig själv riktigt... Jag åt något tidigare idag som jag fick en liten allergisk reaktion på, kinderna blev svullna på insidan. Ja, och så fick jag en allmänt jobbig reaktion i kroppen, allting känns liksom fel. Jag vet verkligen inte alls vad jag kan ha fått i mig, både skumt och läskigt.
Det borde ju vara överspelat nu, sådär åtta timmar senare. Men jag har kvar värsta stresshormonerna i kroppen och jag vet inte vad jag ska göra åt det! Jag behöver verkligen, verkligen äta och sova. Har inte ätit på åtta timmar och inte sovit på 21... (jetlag). Klart det känns konstigt i kroppen då! Men när munnen fortfarande känns "fel" så blir jag bara mer uppjagad när jag försöker äta, och jag kan inte varva ner nog för att sova!
Argh, sånt moment 22! Jag fattar inte varifrån allt det här kommer, varför jag är så orolig. Livet är ju rätt bra just nu? Varför får jag stressreaktionerna nu? Jag känner mig så dum också som ställer till det såhär för mig själv.
Ursäkta ännu ett egoinlägg, behövde bara skriva av mig...
KRAM till alla med mer verkliga problem än jag!