• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Villemoa

Vad kul, grattis! Jag vet en till som blivit utnämnd för samma.

Cantaton skrev 2010-02-16 21:17:16 följande:
    Men just det! Så glömde jag skriva det jag gick in för att skriva! Jag blev utnämnd till ambassadör för kvinnligt företagande av Tillväxtverket 2010!
  • Daa

*skäller ut Heloises indianer och hormoner, och övrigt som bör ta åt sig, efter noter*

Skönt att du fått ihop något som du är nöjd med.

Heloise skrev 2010-02-17 13:20:15 följande:
    Orättvis, om du tar ett snack med min kropp så ska jag skälla upp din lite!Ja, begravningen är nu på fredag, jag har precis skrivit ihop ett tal, det gick jättefort ca 10 min. Jag är ganska nöjd med det faktiskt.
  • Im yours

Cantaton; Här kommer ett grattis från mig. Jag nämnde ju i något inlägg om en annan utnämning till dig, o så kom den här. Superbra!

Sonja; Ha så bra upp i fjällen, hoppas ni får se solen Oxå.

Daa och Heloise; Jag tänker på er och önskar er allt gott. Och det där talet fixar du galent.

Aleta; Hur gick det med taket? Gör du praliner till påsk oxå?

Solde; Sicket härligt kattliv ni har där hemma, och lyllo de brudpar etc som får möjligh att vigas av dig min vän.

Idag har jag varit ute på promenad, så mysigt och vackert. Hoppas på mer sol på de bleka kinderna. Har inte sett nått av OS ännu, men så snart hockeyn startar är jag med

Kramar och hjärtliga hälsningar till alla er. / Liz

• Aleta

Grattis Cantaton!

Im yours, jag gör praliner lite då och då, så det kan hända.

Halva taket är klart! Jag är såååååå trött. När resten ska göras vet jag inte. Hela baksidan måste skottas först om man överhuvudtaget ska få dit liften.

Imorgon åker jag och hälsar på min kusin. Sov gott och kramar!

• Bobou

Härligt jobbat Aleta!

Och Heloise, att du skrev ett tal på tio minuter! Jag är djupt imponerad.

Passion, gick det bra med skidorna?

• Panzerfaust

Här har ni något att lira innan hockeyn för att komma i stämning. Jag tror jag är lite förtjust i texten av någon outgrundlig anledning...

• Cantaton

Villemoa, ja, jag tror att det är runt 800 utnämnda i år.

Daa, tack!

Im yours, någon annan utnämning? Vad var det. Påminn mig

Aleta, tack!

Heloise, tack!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången