• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • dfk

Aleta! Skönt att du ska vila upp dig!!
    Passion, är du klar med soppdieten?

• Cantaton

Bästa Anja. Hon är helt fantastisk som tar ett OS-brons idag, efter kraschen igår!

• Soldemor

Good morning, tants!

Nu emigrerar jag snart! Vistt har vi på gränsen till plusgrader här, men det är såphalt på vägarna på vissa ställen, blandat med modd, och det är sådan ärtsoppsdimma så jag visste knappt var jag var när jag körde till jobbet! Skulle ge ganska mycket för att höra lite koltrastsång nu...suck!

• passionsblomman

Solde, Koltrastarna sitter i mitt äppelträd och käkar frusna vinteräpplen för fullt. De tutar lite och det gör minsann talgoxarna också. Jag hör dem genom fönstret när jag vaknar.

• passionsblomman

Aleta, kan du vara snäll och komma hem och vara med i lite diskussioner är du snäll. Du ska se att även det kan pigga upp en sönderskottad krutkvinna med mensa-kapacitet.
    Och Bobou, Heloise och ni andra som brukar vara lite på?

Vaddå fredag och har annat för er?

• Cantaton

Ja, jag tänkte väl att jag hört fåglar trots snön!

Kjell, hihi. Lagom provocerande i denna tråd. Fast jag var också lyrisk när jag vaknade och såg hur mkt det hade snöat. Fördelen med att INTE bo i villa, vilket jag gjort större delen av mitt liv, är att någon annan skottar..!

• Fjosok

Undrar lite smått hur inställd till allting jag varit om man varit 10 år yngre igen. Ska träffa ett brudpar som var intresserade av en klänning idag, 22-23 år. Som jag minus 10...

Känns som rätt ålder att bli kär i

• Fjosok

Antagligen.

Men då gick jag på musikhögskolan och trodde jag var bäst, typ

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången