• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2010-02-20 22:06:02 följande:
    Det är det där hoppet jag ville visa dig i mitt galleri Solde. jag fotade särskilt för dig-och för min mamma.
    Man bockar och tackar så¨mycket!
  • Soldemor

För att få ställa ut sin katt måste man vara med i en av SVERAK godkänd kattklubb. Den klubben jag är med i, utser varje år "årets katt", både i raskatts- och huskattsklass. Man får skicka in kopior på bedömningssedlarna så de kan se resultaten. Gissa vem som blev tvåa i huskattsklassen?

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2010-02-20 22:16:24 följande:
    Vintern gäckas...
    Ha, ha! Det gör den förvisso. När vi hade varit och handlat tidigare i kväll och kom ut, var det full snöstorm!
  • passionsblomman

Nä, det är blomman som gäckar vintern ju!

nu: SKIDOR!!!!

Hejja hejja hejja!

Soldemor skrev 2010-02-20 22:29:55 följande:
    Ha, ha! Det gör den förvisso. När vi hade varit och handlat tidigare i kväll och kom ut, var det full snöstorm!
  • Soldemor

Under diskbänken har vi ett utrymme tänkt för diskmaskin och där har vi en gammal postback med gamla tidningar och liknande som skall till återvinning. Nu har någon (inga namn men sköldpaddsfärgad) kommit på att man kan hämta pappersmöss där. Så nu ligger det hela tiden kassakvitton, tepåsfodral och prassliga papper överallt. Och det blir bara roligare om jag plockar upp dem och lägger tillbaks dem, för då kan man plocka ut dem igen! Livet är en lek när man är en snart sju månader gammal kattflicka (redan? Vad tiden går fort!)

• Soldemor

Guld och brons t Sverige i herrarnas tremil! Yaowza!

Och god natt...inte väldigt van att dricka vin, speciellt inte efter en natt med orolig sömn.

• Cantaton

Ja, ljuvligt

passionsblomman skrev 2010-02-21 00:34:41 följande:
    Medaljer medaljer medaljer!*skriker mig sönder och samman*
  • passionsblomman

Vad ska jag ta mig till! Det går ju inte att sova efter det här! Jag smäller aaaaav! Ska man kuta ut och skotta lite mera snö i rena adrenalinkicken eller vad!!!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången