• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Im yours

Cantaton; Årets kvinnliga företagare, m vet inte om det finns. Den titeln skulle du iaf oxå förtjäna.

Åh, hockey, hockey, hockey då är jag på G, tills med grabbarna från MODO förstås

Bra att veta Aleta. (Kolla, kolla det blev ett rim) Du gör helt rätt som drar hemifrån en stund, vila upp dig nu.

Till er som vill ha något vackert o flärdfullt att titta på. För ibland kan man ju bara inte somna.

www.cinderellasgowns.com/

Kramar

• Cantaton

Im yours, justja! Jaja, en av 800 iaf Det var trots allt en urvalsprocess. Tror det finns någon titel åt det hållet, men känns inte som jag är nära den, faktiskt. Då ska man säkert vara lite mer framgångsrik mer ekonomiskt och arbetsgivarmässigt också Men jag är glad för de framgångar jag haft nu i början av 2010.

Ja, inatt blir det hockey. Fast nä, jag kommer inte sitta uppe och titta

• passionsblomman

Aleta, du är en imponerande kvinna! *hejjar så ditt tak lyfter lite och tappar lite is i bara farten*
    Nu tar du det lite lugnt och vilar dig människa!

Cantaton, grattis!

Bobou, tack det gick strålande med skidorna och min son har varit så glad för sin födelsedag helt och ¨ållet.
    "mamma, TACK än en gång för mina fina presenter! Jag har de BÄSTA föräldrarna" sa han här på kvällen. Gullpojken.

Heloise, lycka till med ditt tal imorgon!

• Cantaton

passion, vilken bra dag din son verkar ha haft

Själv har jag för mkt som snurrar i huvudet. Kan inte sova..

• Soldemor

Im yours skrev 2010-02-17 21:15:14 följande:

Solde; Sicket härligt kattliv ni har där hemma, och lyllo de brudpar etc som får möjligh att vigas av dig min vän.Idag har jag varit ute på promenad, så mysigt och vackert. Hoppas på mer sol på de bleka kinderna. Har inte sett nått av OS ännu, men så snart hockeyn startar är jag med Kramar och hjärtliga hälsningar till alla er. / Liz
    *rodnar blygsamt för berömmet*
    Det är ju så roligt med alla brudpar och bebisar!
  • Soldemor

Då har vi en överlämningstråd i farten igen, allt för att munttra upp tillvaron denna gråa och kalla dag när det gått lite dåligt i OS...

• Panzerfaust

Vill ni somna om så går Sve-Tys i repris just nu, världens bästa sömnpiller.

• Fjällbruttan

Klatjofs i snön

Här är en till med kruppande kropp.. äter pencillin igen mot GBS och har ont i njurarna.. suck!

Men annars är det ganska bra, fast lilla vild är sjuk, feber och lite hängig, så hon och jag kollar barn-tv och myser mest i soffan!

fast idag bokade vi biljetter till Gotland, nu är sommarsemestern spikad

Grattis Canta till utnämningen!! Vad kul!!

• didis

Grattis alla som grattas bör!!

I morgon åker vi till Alperna så lagom till lördag lunch sitter jag nog och sippar glühwein

Ha det bra allihopa! Om jag hinner tittar jag in en sväng medan jag väntar på att familjen anländer till mitt lilla käll sent i kväll.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången