• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Fjosok

Mycket snack om sång här men man struntar i att fråga han som är utbildad sånglärare, hmpf!!!

Hehe, skämt och sido, det kommer bli perfekt Sonja. Men glöm bara inte en sak, det är att vara avslappnad oavsett hur nervös det är. Avslappning, hållning och en låt som dom älskar och som du vill göra samt att det är rätt tonart och jag lovar du sätter den perfekt.

Har inte så mycket mer att säga

• Panzerfaust

Vi hade fields of gold på vår vigsel :D

Lyssnar på den här versionen, nästan bättre än originalet.

• Villemoa

Sonja: vilken ära, du kommer klara det galant!

Säger som Panzer; Eva Cassidy´s version av Fields of Gold är helt underbart vacker och jag tycker också att den nästan är bättre än originalet. Vi hade med den som låtval inför vårt bröllop men den föll på målsnöret

• passionsblomman

"Din son har en rejäl hjärnskakning orsakat av ett stort trauma mot huvudet. Han skall hållas under strikt observatin hela första dygnet, får inte sova ensam och skall väckas flera gånger under natten. Vid minsta tecken på försämring av allmäntillståndet såsom förvirring, kräkningar eller balansproblem etc. ska ni omedelbart ringa ambulans.
    Endast flytande föda första dygnet och fullständig lugn och ro under en vecka. Inga dataspel eller flimriga filmer som stressar hjärnan och definitivt inget idrottande."

Jaha! OK då vet vi.

Nu kan det gärna få låta bli att komma någon mer snöstorm IFALL vi skulle behöva komma härifrån. Imorse gick det inte att få ut bilen utan det fick sottas ett bra tag. Det har snöat kopiösa mängder.

• didis

Oj! Jag antar att det blir datorspelsförbudet som blir tuffast för honom?

passionsblomman skrev 2010-02-03 19:50:18 följande:
    "Din son har en rejäl hjärnskakning orsakat av ett stort trauma mot huvudet. Han skall hållas under strikt observatin hela första dygnet, får inte sova ensam och skall väckas flera gånger under natten. Vid minsta tecken på försämring av allmäntillståndet såsom förvirring, kräkningar eller balansproblem etc. ska ni omedelbart ringa ambulans.Endast flytande föda första dygnet och fullständig lugn och ro under en vecka. Inga dataspel eller flimriga filmer som stressar hjärnan och definitivt inget idrottande."Jaha! OK då vet vi.Nu kan det gärna få låta bli att komma någon mer snöstorm IFALL vi skulle behöva komma härifrån. Imorse gick det inte att få ut bilen utan det fick sottas ett bra tag. Det har snöat kopiösa mängder.
  • passionsblomman

Ja och därmed också för hans mamma...*suck*

Vi får ta och läsa Harry Potter istället!

Nu ska jag kolla på det där programmet om han som levdepå bara Donken i en månad eller hur det var.

didis skrev 2010-02-03 19:56:53 följande:
    Oj! Jag antar att det blir datorspelsförbudet som blir tuffast för honom?
  • Aleta

Passionsblomman, det var en rejäl smäll, stackarn, han kommer att klättra på väggarna om ett par dagar.
    Du kommer förstås inte att sova inatt antar jag?
    Läsa HP är bra, C.S. Lewis böcker är inte dumma heller, hela den serien där Häxan och Lejonet är andra boken.

Didis, turbinvagnar, vilka dumheter! Hem och sköt barnen.

Sonja, vad är en jazzröst?

• didis

Aleta - precis! Vem sjutton vill shoppa vagnar till turbinerna??

Det verkar som om planet lyft nu i alla fall, det står att det beräknas land 23.20 på Skavsta. Hur han ska ta sig från Nyköping till Norrköping det vete katten.

Jo, jag läste om Oscar. Låter märkligt att döende skulle utsöndra någon speciell lukt - vad skulle det vara? Påbörjad förruttnelse? Kanske är det tvärtom - att de gamla som ser katten komma ger upp livsanden?? Jaja, jag vet, jag är cyniker. Lite rörande är det dock.

• Aleta

Katter kan se döden, det vet alla som har läst Terry Pratchett.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången