• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • passionsblomman

Själv ska jag bara hålla klaffen för jag tror ingen har så många tangentmissar i inläggen som jag på hela forumet...

..sedan skriver iofs ingen annan lika mycket heller antar jag med en mycket kvalificerad gissning.
    Aleta skrev 2010-02-02 20:21:30 följande:
    Hjälp, det såg jag inte ens!!! Tack Passionis!
  • Fjosok

Skillnad på Cheesy och Cheesy ju. En bröllopslåt ska vara det men dock inte för mycket.

Hårfin balans ...

• Cantaton

Oj, jag som älskar att plocka fram låtförslag. Men nu orkar jag inte...

MittiPrick, var finns huset?

Jag är sååå trött...

• Cantaton

Vi spelade in en låt ikväll. Nu får rösten vila ett tag. Har kört hårt många dagar nu. Det blev "Den här stunden"

• Fjosok

Jadu, en annan ska kanske börja sjunga igen.

Visserligen känns inte operakör så hårigt, men skoj om det är en bra produktion som dom jobbar med ...

Ang låten så är Genesis sällan cheesy

• Bobou
    passionsblomman skrev 2010-02-02 11:21:35 följande:
    Hihi, ni kanske har skörbjugg-hela bunten. Eller vad får tanter ? Brännskador av kemikalierna när håret färgas blått?Vad har jag SAGT om att shotta kemikalierna Bobou? *tittar över glasögonen*Nej, put the kettle on, fram med thé och scones med clotted cream och hemmagjord marmelad. Senare kan vi fixa ett kaffe-rep att hänga (oss) i.
    Men jag trodde att tungan kanske skulle bli mindre röd då... och Vira Blåtira säljs ju inte längre...
  • Sonja68

Morr'n, morr'n!
    Skit eländes morgon.
    Min bil går fortfarande DÅLIGT, de bytte kamrem så den GÅR ju framåt nu, men den har liksom tappat all kraft.
    Kan man ringa och säga att man inte är nöjd?
    Man åker väl lik förbannat på att betala ytterligare för den tid de lägger ner på den. Men fan va less jag blir... känns som att de bara snabbt drog slutsatsen att det var kamremmen, bytte den och sen inte brydde sig om att kolla om det var något mer som behövde justeras t.ex.

Maken är HELT galen nu och nu måste jag snabbt hitta pengar till en annan bil. Lätt uppgift!

Enda ljusglimten idag är att jag ska på lokalrevyns genrep idag med min bästa väninna. DET ska bli kul Och så ska jag på ansiktszonterapi och massage nacke axlar under lunchen. Ljuvligt!

• dfk

Sonja, lite lyx mitt i eländet är du verkligen värd!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången