Fjosok skrev 2010-02-03 17:56:18 följande:
Mycket snack om sång här men man struntar i att fråga han som är utbildad sånglärare, hmpf!!! Hehe, skämt och sido, det kommer bli perfekt Sonja. Men glöm bara inte en sak, det är att vara avslappnad oavsett hur nervös det är. Avslappning, hållning och en låt som dom älskar och som du vill göra samt att det är rätt tonart och jag lovar du sätter den perfekt.Har inte så mycket mer att säga
Fjosok; Jag räknade självklart med att få din syn på saken också

Det är väl det där med avslappningen som jag kan stupa på...
Aleta; för MIG är jazzröst en sån där cool röst, fyllig, med botten och med karaktär... äh, jag vet inte hur jag ska klä det med ord, men när jag hör vissa röster så tänker JAG direkt: "jazzröst". Det är så coolt. En jazzröst är oftast väldigt bred (kan sjunga mycket mer än bara jazz) och med stort omfång och många nyanser, tycker jag.
Blomman: Stor, stor kram till Blompojken! Vilken tur att ni åkte in och kollade upp!
LIz: Svartsjuka stinks!! Jag brukar själv bli det ibland, men eftersom jag även råkat ut för sjuklig svartsjuka när jag levde med ärkeexet så har jag bestämt mig för att inte låta svartsjukan drabba min partner alltför mycket. Det är förödande. Och sååååå jobbigt!
Vad har han nu fantiserat ihop, din karl??
Kram och sympatier får du av mig.
Hinner inte skriva mer nu, måste jobba. Kram till alla!